«سردرد» یکی از نشانه‌های ابتلا به کروناست



اخبار,اخبار پزشکی,ارتباط سردرد و ویروس کرونا
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه 30 درصد افراد مبتلا به کرونا در تهران سردرد داشته‌اند، گفت: سردرد می‌تواند به خصوص اگر بعد از بروز آن یکسری علائم دیگر هم وجود داشته باشد به عنوان عاملی برای ابتلا به کرونا تلقی شود.

به گزارش فارس، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت: در بسیاری از بیماران حتی قبل از بروز علائم تنفسی از جمله تب و سرفه، سردرد را به عنوان یک عامل مراجعه داشتیم.

 

وی ادامه داد: در تهران یک مطالعه‌ای در خصوص وجود سردرد در بیماران دارای کرونا مثبت انجام دادیم و مشاهده کردیم 30 درصد از کسانی که علائم کرونا را داشتند، سردرد هم داشتند.

 

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان داشت: بر اساس تجربه‌ای که این افراد بیان کردند سردرد بسیار شدیدی داشتند که قبلا چنین سردردی نداشتند و بشدت احساس جسم خارجی در چشم و سوزش بسیار شدیدی داشته و حالت ترس از نور دارند.

 

زالی اضافه کرد: البته طبیعتا سردرد یکی از علائم شایع در کشور است؛ البته عللی مانند مسائل فصلی، آلرژی، میگرن، سردردهای عروقی، سردرد ناشی از تنش‌های روزانه، از علل شایع تری برای بروز سردرد هستند.

 

وی متذکر شد: سردرد می‌تواند به خصوص اگر بعد از بروز آن یکسری علائم دیگر هم وجود داشته باشد به عنوان عاملی برای ابتلا به کرونا تلقی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------