ابتلا به هپاتیت به دلیل تلاقی آب و فاضلاب در اهواز/ عضو شورای شهر: گفتند اعلام نکنید!



اخبار,اخبار پزشکی,ابتلا به هپاتیت آ به دلیل تلاقی شبکه آب و فاضلاب شهر اهواز
عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه در ۳۰۱ نقطه شهر با تلاقی آب و فاضلاب مواجه هستیم، گفت: این موضوع سبب ابتلای برخی از مردم به بیماری هپاتیت آ شده است.

به گزارش تسنیم، نخستین جلسه علنی شورای شهر اهواز در سال جدید با حضور آیت الله سیدابولحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز و منصور کتانباف نصب شهردار اهواز برگزار شد.

 

محمدرضا ایزدی عضو شورای کلانشهر اهواز در این جلسه ضمن بیان اینکه حق آلایندگی از صنایع برای شهر اهواز باید اخذ شود، اظهار داشت: حق آلایندگی مبلغی در حدود سالانه 700 میلیارد تومان است که باید اخذ شود و نباید اجازه دهیم که این حق پایمال شود.

 

وی به نورپردازی ها در سطح شهر اشاره کرد و افزود: مردم به دلیل عدم مطلوبیت نورپردازی در سطح شهر معترض هستند و چنین وضعیتی اصلا مناسب نیست.

 

عضو شورای شهر اهواز به مسئله آب شرب اهواز اشاره کرد و گفت: آب شرب اهواز سالم نیست و سیستم فاضلاب مردم را عذاب می دهد.

 

وی با بیان اینکه در 301 نقطه شهر با تلاقی آب و فاضلاب مواجه هستیم بیان کرد: از آنجا که این موضوع سبب ابتلای برخی از مردم به بیماری هپاتیت آ شده است بنابراین شکایاتی نیز در اینباره و وضعیت فاضلاب ها به دادگاه قدس ارائه شده است.

 

ایزدی عنوان کرد: مردم نباید بیش از این گرفتار آب ناسالم و شرایط موجود باشند و مسئولان مربوطه باید در جهت حل و رفع این مشکلات اقدام کنند.

 

او افزود: یک سال و نیم قبل که اعلام کردم شهروندان ۱۳ نقطه اهواز در اثر تلاقی آب و فاضلاب به بیماری هپاتیت A گرفتار شده اند در شبکه بی بی سی مطرح شد و متاسفانه فرماندار با بنده تماس گرفتند، خیلی ناراحت بودند که چرا این صحبت ها را بازگو می کنید، هرحرفی را نباید بیان کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------