خانم های باردار بیمه می شوند/ رایگان شدن هزینه زایمان برای تمامی اقشار



وزیر بهداشت،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مصوبه دولت برای بیمه کردن خانم های باردار، گفت: تمامی هزینه های بارداری و زایمان را رایگان خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی که امروز به همراه رئیس جمهور وارد استان گلستان شده و از سوی حجت الاسلام والمسلمین رییسی ماموریت یافته بود تا به عنوان نماینده تام الاختیار وی و هیئت دولت در شهرستان های آزادشهر و رامیان شرکت کند در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

سپس وی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان‌های آزادشهر و رامیان شرکت کرد تا ضمن سخنرانی در این جلسه مشکلات و دغدغه های مردم این شهرستان ها را از زیان مسئولان و مدیران بشنود.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست با اشاره به اینکه با تلاش و فداکاری کادر درمان و مدافعان سلامت و البته همراهی و همدلی مردم شریف ایران و حمایت رهبری و دولت مردمی از تلاشگران این عرصه به فضل الهی توانسته ایم در حوزه مقابله با بیماری کرونا در حد مطلوبی ظاهر شویم.

 

دکتر بهرام عین اللهی با بیان اینکه امروز تمامی سازمانهای جهانی اذعان کرده اند که ایران درپیشگیری از کرونا پیروز شده است، خاطرنشان کرد: این پیروزی بدون تردید تنها با همدلی میان همه اقشار مردم و البته رعایت پروتکل های بهداشتی در حد مطلوب در کشور حاصل شده است.

 

وی از تزریق دوز اول واکسن کرونا توسط 91 درصد از مردم کشورمان خبر داد و گفت: 85 درصد از مردم نیز دوز دوم واکسن خود را تزریق کرده اند و تا کنون 35 درصد از مردم نیز برای تزریق دوز سوم واکسن خود مراجعه کرده اند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه مشکل سایت زباله آزادشهر باید هرچه سریع تر حل شود، ادامه داد: اگر این اتفاق رخ ندهد شاهد شیوع بیماریهای متعددی در این حوزه خواهیم بود که لازم است شورای سلامت هر چه سربعتر در شهرستانهای رامیان و ازادشهر تشکیل شود تا پیشگیری از این بیماری ها در دستور کار قرار بگیرد.

 

عین اللهی با اشاره به طرح موضوع بیمه زنان باردار در هیئت دولت، اضافه کرد: بر اساس تصمیم هیئت دولت تمامی هزینه های دوران بارداری و زایمان باید رایگان شود و لذا بانوانی که بیمه نیستند نیز حتما از سوی دولت بیمه خواهند شد.

 

وی در پایان نیز با تعدادی از مردم به صورت چهره به چهره دیدار کرده و از برخی از پروژه های شهرستان نیز بازدید به عمل خواهد آورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------