درمان قطعی ریزش مو با مصرف مکمل های ریزش مو



درمان قطعی ریزش مو, درمان قطعی ریزش مو با مصرف مکمل ها,درمان ریزش مو با مصرف مکمل

درمان قطعی ریزش مو با مصرف مکمل های ریزش مو

 

یکی از دغدغه های امروز هر فرد داشتن پوست و موی سالم است. زندگی در هوای آلوده کلان شهرها و تغذیه نامناسب از عوامل تاثیرگذار بر کاهش سلامت پوست و مو به شمار می روند. در صورت پیگیری برای رفع این مشکل، پزشکان زیادی مکمل های ریزش مو را برای قطع و رویش مجدد پیشنهاد می کنند.

 

برخی افراد بر این باور هستند که تنها موهای رنگ شده نیاز به مراقبت دارند، ولی این موضوع صحیح نیست. افراد با موهای طبیعی نیز باید برای سلامت موی خود همواره تلاش کنند. غنی نبودن مواد غذایی مصرفی از انواع ویتامین های مورد نیاز بدن و همچنین جذب نشدن عناصر مغذی سبب شده است که دانشمندان و داروسازان سراسر دنیا برای تولید مولتی ویتامین هایی با حداکثر عملکرد، دست به کار شوند.

 

تنوع مولتی ویتامین و مکمل های موجود در بازار ممکن است سبب سردرگمی افراد شود. در این مطلب، بهترین مکمل های ریزش مو از بهترین برندها را به شما معرفی خواهیم نمود .

 

عوامل موثر بر ریزش مو

سلامت مو، ضخامت و سرعت رشد آن از عوامل بسیار مهمی است که از ژنتیک و پیشینه افراد سرچشمه می گیرد. گاهی برای درمان این موضوع، فکر مصرف انواع مکمل های ریزش مو در ذهن افراد شکل می گیرد. اما این راهکار باید زمانی مورد استفاده واقع شود که ریشه یابی علت ریزش انجام شده باشد. انواع مولتی ویتامین و مکمل، زمانی برای بدن مثمرثمر واقع خواهند شد که علت اصلی از دست دادن مو رفع شده باشد.

 

نوسانات هورمونی بدن، بارداری، شیردهی، کمبود پروتئین، کم کاری تیروئید، کم خونی ناشی از فقر آهن، کمبود ویتامین B، رژیم غذایی نامناسب، افزایش سن، کم آبی بدن، استرس و افسردگی، مصرف الکل و دخانیات و ... از عوامل مهم ریزش مو در افراد به شمار می روند. بررسی و درمان هر یک از این عوامل در گرو شناخت علائم آن است. در ادامه به بررسی چند مورد به تفصیل خواهیم پرداخت.

 

کمبود پروتئین

کمبود پروتئین یکی از عوامل ریزش مو محسوب می شود. به طور کلی پروتئین در مواد غذایی گوشتی مثل مرغ، ماهی و گوشت قرمز به وفور یافت می شود. برخی افراد با گرایش به رژیم های گیاهخواری بدن خود را از هرگونه پروتئین محروم می کنند. 

 

مکمل های ریزش مو تا حدودی می توانند به بهبودی این وضعیت کمک کنند، ولی بهتر است از منابع غذایی مفید به تامین پروتئین مورد نیاز بدن بپردازیم. استفاده از پروتئین های گیاهی برای افراد گیاهخوار توصیه می شود.

 

کم کاری تیروئید

کم کاری تیروئید از دسته عواملی است که می تواند علت ریزش مو باشد. مصرف مکمل های ریزش مو برای رفع مشکل طاسی در چنین افرادی پس از درمان پیشنهاد می شود.

 

کم خونی ناشی از فقر آهن

کم خونی و فقر آهن که در زنان بیش از مردان دیده می شود، از مهم ترین عوامل ریزش مو در افراد محسوب می شود. دریافت روزانه آهن به راحتی امکان پذیر نیست، از این رو تمامی افرادی که به این عارضه مبتلا هستند، با مصرف قرص آهن می توانند به این روند بهبودی ببخشند. خستگی، خواب آلودگی و سرگیجه از عوامل بسیار مهمی است که دلالت بر فقر آهن در افراد دارد. مصرف مکمل های درمان ریزش مو در کنار قرص آهن به طور چشمگیری به رویش مجدد و پر پشت شدن مو منجر خواهد شد.

 

کمبود ویتامین B

خانواده ویتامین B دارای زیر گروه های متعددی است. کمبود یا نبود هر کدام از این زیر مجموعه های ویتامین B می تواند به اختلال و عارضه ای در بدن منجر شود. اگر چه که جذب هر یک از ویتامین های گروه B توسط مواد غذایی امکان پذیر است، ولی در برخی افراد به دلایل ژنتیکی امکان جذب از طریق مواد غذایی وجود ندارد. مصرف مکمل های درمان ریزش مو و مکمل های غذایی یکی از راهکارهای جذب این ویتامین مفید در بدن به شمار می رود.

 

تغییرات هورمونی

تغییرات هورمونی در دوران متعددی برای سایر افراد رخ می دهد. سنین بلوغ، بارداری و یائسگی از جمله مواردی است که به وضوح باعث مشاهده تغییرات هورمونی در بدن می شود. ضعیف شدن فولیکول های مو با مصرف مکمل های ریزش مو قابل درمان خواهد بود، ولی باید در نظر داشت که به دلیل ملاحظات پزشکی برای جنین و نوزاد در دوران بارداری و شیردهی این امر باید با نظر پزشک انجام شود.

 

بهترین ویتامین ها و مکمل ها برای جلوگیری از ریزش مو

با افزایش میزان ریزش مو در مردان و زنان تعداد زیادی مکمل و مولتی ویتامین برای درمان و پیشگیری از این عارضه روانه بازار شدند. برخی از مکمل های ریزش مو به دلیل سازگاری بیشتر و همچنین ترکیبات جادویی سبب جذب بیشتر در بدن خواهند شد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مکمل های موجود در بازار خواهیم پرداخت. شما می توانید این مکمل ها را از داروخانه آنلاین داروهوم به آدرس https://daroohome.com به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

 

قرص سیستین B6 زینک دانا

مصرف مکمل سیستین B6 زینک که حاوی ال-سیستین، ویتامین B6، آرژنین و زینک است، به رشد موی مردان و زنان منجر می شود. لازم به ذکر است که این قرص برای افرادی که دارای ناخن های شکننده نیز هستند، بسیار مفید واقع خواهد شد.

 

اگر چه که ریزش مو به صورت ژنتیکی در مردان و زنان مشاهده می شود، ولی مصرف مکمل های ریزش مو تا حد زیادی می تواند به مهار شدن ریزش مو کمک کند. مکمل سیستین B6 زینک می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، به افزایش ضخامت مو، تقویت فولیکول و رشد مجدد مو منجر شود. برای درمان کامل با این قرص های معجزه آسا بهتر است روند مصرف تا 2 الی 3 ماه ادامه یابد و هر 6 ساعت یک عدد همراه آب زیاد میل شود.

 

بهتر است زنان باردار یا شیرده، افراد دارای مشکلات قلبی و تنفسی و بیماران کلیوی بدون تایید پزشک اقدام به مصرف مکمل سیستین B6 زینک نکنند.

 

قرص سیستین B6 زینک دانا,خواص سیستین B6,قرص ریجن دایت اسی

"قرص سیستین B6 زینک دانا

 

خواص سیستین B6

حفظ سلامت مو و افزایش ضخامت تار موها

کمک به رویش مجدد مو

موثر در رشد و ترمیم موها

کاهش شوره سر

افزایش خون رسانی به پوست سر

بهبود اکسیژن رسانی به پوست سر

متعادل سازی هورمون ها

 

قرص ریجن دایت اسی

یکی دیگر از مکمل های ریزش مو که به تقویت فولیکول، جلوگیری از ریزش و رویش مجدد موها کمک خواهد کرد، قرص ریجن دایت است. این قرص که ساخته کشور ایتالیا است، به دلیل مواد مغذی موجود در آن، غذایی کامل برای سلامتی پوست و موی زنان و مردان به شمار می رود.

 

اثرات معجزه آسای قرص ریجن دایت به دلیل ترکیبات جادویی آن خواهد بود. این مکمل حاوی مقادیری از ویتامین های گروه B و E، سیستین، بیوتین، متیونین، سلنیوم، مس، زینک و فولیک اسید است. تاثیر هر کدام از ویتامین ها و املاح معدنی موجود، این مکمل را به قرص تقویتی موثری برای بهبود سلامت پوست و مو تبدیل می کند.

 

مکمل ریجن دایت علاوه بر درمان و توقف ریزش مو، به دلیل اثر بخشی زیاد در پیشگیری از ریزش مو و همچنین حفظ سلامت پوست، ناخن و مو به روتین روزانه تبدیل می شود. مصرف یک عدد از این قرص پس از صرف صبحانه به همراه 1 الی 2 لیوان آب پیشنهاد می شود. اگر چه که عارضه ای از این مکمل مشاهده نشده است، ولی زنان باردار و شیرده باید با نظر پزشک به مصرف این مکمل بپردازند.

 

خواص ریجن دایت

افزایش تراکم موها

افزایش ضخامت تارهای مو

کمک به درمان موخوره

جلوگیری از ریزش مو

تقویت موها و افزایش رشد مو

جوانسازی پوست

 

قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس

وجود روی در بدن به کلاژن سازی، خون رسانی، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، سلامت پوست و مو منجر می شود. فقدان روی در بدن علاوه بر تضعیف در هر یک از موارد نام برده شده، می تواند تکرر ابتلا به بیماری را در بدن افزایش دهد و بهبودی زخم ها را به تعویق بیندازد. احساس خستگی و کسل بودن نیز از علائم کمبود روی در بدن محسوب می شود.

قرص یونی زینک یکی از قوی ترین مکمل های ریزش مو به شمار می رود که منبع غنی روی می باشد. از دیگر ویتامین ها و املاح مغذی موجود در این قرص، می توان به ویتامین های گروه B، فولیک اسید، کلسیم و ویتامین C اشاره کرد.

 

افزایش میزان تمرکز، بهبود عملکرد حافظه، افزایش میزان انرژی، رفع بی حالی و کمک به رفع کم خونی بدن از دیگر ویژگی های قرص یونی زینک است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می سازد. با مصرف یک عدد از این قرص به همراه وعده غذایی می توان به اثربخشی این مکمل بسیار امیدوار بود.

 

خواص ریجن دایت, قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس, خواص یونی زینک

"خواص قرص یونی زینک

 

خواص یونی زینک

جلوگیری از ریزش موها

جلوگیری از سفید شدن تارهای مو

تقویت سیستم ایمنی

موثر در خون سازی

جلوگیری از بروز خستگی

بهبود حافظه و تمرکز

کاهش علائم پیری پوست

تسریع روند التیام زخم های پوستی

افزایش کلاژن سازی

 

بهترین قرص آهن برای ریزش مو

همانطور که پیش تر نیز عنوان شد، فقدان آهن و کم خونی از عوامل شایع ریزش مو در زنان و مردان به شمار می رود. این مشکل به راحتی با مصرف قرص آهن قابل درمان خواهد بود و جای نگرانی ندارد. تقریبا تمامی مکمل های ریزش مو حاوی مقادیری آهن هستند، ولی بهتر است با تجویز و نظر پزشک به مصرف قرص آهن پرداخت که سازگاری بالایی با بدن فرد داشته باشد.

 

قرص های آهن زیادی در بازار موجود هستند که با مصرف دوره ای می توان نتایج و اثرات آن را به راحتی مشاهده کرد. همانند قرص ها و داروهای دیگر بهتر است با مشاهده هرگونه عوارض با پزشک مشورت کرد. مکمل های اکتی آیرون، ایزی آیرون و سیدرال فورت از بهترین مکمل های آهن موجود در بازار هستند.

 

خرید اینترنتی مکمل های ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم

شما می توانید بهترین مکمل های ریزش مو را از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت آنلاین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است به آدرس https://daroohome.com مراجعه کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024