انجام خدمات رایگان پزشکی برای مشتریان



انجام خدمات رایگان پزشکی برای مشتریان,طرح سلامت شین,استقبال مشتریان از طرح سلامت شین

انجام خدمات رایگان پزشکی برای مشتریان در مرکز تجاری اپال

 

اتفاقی جالب در یک مرکز خرید

انجام خدمات رایگان پزشکی برای مشتریان

مرکز تجاری اپال در یک اقدام جالب و متفاوت برای توجه همگانی اقدام به ارائه خدمات رایگان پزشکی کرده است. این کمپین با عنوان “سلامت شین”  اخیرا در طبقات مختلف این مرکز تجاری به صورت رایگان اجرا شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.به گفته مدیران این مرکز خرید، هدف از برگزاری این کمپین، اطلاع‌رسانی و آگاهی مشتریان به موضوع سلامت و اهمیت آن است.

 

این کمپین در راستای مسئولیت اجتماعی و با توجه به افزایش شیوع کرونا، در نظر دارد تا سطح آگاهی و اهمیت سلامتی در جامعه را با اقداماتی از این دست ارتقا بخشد و در ترویج سلامتی و بهداشت نقش موثری ایجاد کند.در این طرح «سلامت شین» مرکز تجاری اپال، مشتریان می‌توانند در کنار خرید و در زمانی اندک به خدمات پزشکی و مشاوره‌هایی در حوزه‌های مختلف سلامت دسترسی داشته باشند.

 

بدون تردید اقداماتی چنین نه تنها در عرصه تبلیغات بلکه در حوزه ایجاد خدمات جدید و کاربردی برای مشتریان می‌تواند متفاوت و قابل تامل باشد.

 

مدیران مرکز تجاری اپال با اشاره به استقبال مشتریان از طرح «سلامت شین» ابراز امیدواری کردند طی هفته‌های آینده بتوانند تنوع و میزان خدمات این طرح را برای مشتریان افزایش دهند و نقش کوچکی را در ترویج فرهنگ سلامتی و بهداشت ایفا کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024