پیش‌بینی آمار ۵۴ هزار قربانی کرونا در انگلیس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رویترز با توجه به شمار بالای افراد مبتلا به کرونا در انگلیس اعلام کرده که تخمین می‌زند که آمار قربانیان در این کشور از مرز ۵۴ هزار تن فراتر خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز بنا بر اطلاعات بدست آمده از منابع رسمی و وضعیت نه چندان مشخص انگلیس در مقابله با کرونا که دارای یکی از بدترین آمار کرونا در جهان است، تخمین زده می‌شود با توجه میزان مبتلایان و افراد مشکوک به ناقل بودن ویروس کرونا در بریتانیا، شمار قربانیان در این کشور از مرز ۵۴ هزار نفر فراتر خواهد رفت.

 

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اعلام کرده است که رستوران‌ها، هتل‌ها و آرایشگاه‌ها از تاریخ ۴ ژوئیه در لندن و با هدف احیای اقتصاد آسیب دیده‌ی کشور مجدد بازگشایی خواند شد.

 

براساس اطلاعات بدست آمده از منابع رویترز کشور انگلیس با این آمار بالای مبتلایان می‌تواند شاهد افزایش شمار قربانیان و گذشتن از مرز ۵۴ هزار نفر باشد و حتی در جایگاه دوم جهان قرار گیرد.

 

انگلیس با ۳۰۶ هزار و ۹۵۸ مورد قطعی ابتلا به کرونا و حدود ۴۳ هزار جان باخته بر اثر ابتلا به کرونا دارای سومین جایگاه جهان از لحاظ آمار قربانیان پس از ایالات متحده و برزیل قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------