۴۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اصفهان بستری هستند/ فوتی‌های کرونا در هرمزگان به 210 نفر رسید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۴۵۸ مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان های اصفهان به غیر از کاشان، آران و بیدگل بستری هستند.

آرش نجیمی در گفتگو با مهر با اشاره به آمار ۲۴ ساعت گذشته ابتلا به بیماری کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: تعداد موارد دارای علامت و بستری شده ۷۶ نفر بوده است.

 

وی افزود: در همین مدت ۵۱ نفر با وضعیت عمومی مناسب از بیمارستان‌های استان اصفهان به غیر از کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تعداد کل بستری‌های مبتلا به کرونا در استان اصفهان غیر از کاشان و آران و بیدگل ۴۵۸ نفر است، گفت: از این تعداد ۱۰۴ نفر با وضعیت حادتر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود شهروندان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک پایبند باشند و آن را به بخشی از شیوه زندگی خود عمل کنند.

 

فوتی‌های کرونا در هرمزگان به 210 نفر رسید

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: شمار فوتی‌های کرونا در هرمزگان با 9 نفر افزایش در 4 تیرماه به 210 نفر رسید.

  

 فاطمه نوروزیان امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: تعداد آزمایش‌های انجام شده در هرمزگان از 35 هزار مورد گذشت و اکنون از هر 50 نفر هرمزگانی یک نفر تست کرونا داده است.

 

وی افزود: شمار فوتی‌های 24 ساعت اخیر 9 نفر شامل 4 نفر در بندرعباس، 3 نفر در قشم و 2 نفر در میناب بوده که شمار کل فوتی‌های ناشی از ابتلای قطعی به کرونا را به 210 نفر رساند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره شمار بستری‌های فعلی در بیمارستان‌های استان نیز عنوان کرد: هم اکنون 497 نفر ناشی از ابتلای به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 68 نفر آی‌سی‌یو بستری‌اند که حال 32 نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

 

به گفته نوروزیان، جوان‌ترین فوتی 24 ساعت اخیر 42 ساله و مسن‌ترین آنها 91 ساله بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------