اخبار پزشکی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حال پرستاران ایرانی، اصلا خوب نیست | پرونده‌سازی و تهدید برای پرستاران معترض

به گفته «محمد عبادی» معاونت پرستاری وزارت بهداشت ۱۵درصد از پرستاران به دلیل سختی کار، مشکلات معیشتی یا عوامل دیگر ترک کار…

نورالینک پیشرفت ایمپلنت مغزی خود را در آبان ماه اعلام می‌کند



نورالینک,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
شرکت "نورالینک"(Neuralink) متعلق به "ایلان ماسک" ثروتمندترین فرد جهان قرار است در ۳۱ اکتبر(۹ آبان)، پیشرفت کاشت مغزی خود را که به منظور بازگشت توانایی‌های حرکتی در افراد دارای معلولیت توسعه می‌یابد، نمایش دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، ممکن است رویداد شرکت "نورالینک" در تاریخ ۳۱ اکتبر خبرهای جدید و فوق العاده‌ای به همراه داشته باشد، چرا که شرکت "نورالینک"(Neuralink) سرانجام آماده است تا اطلاعات بیشتری را در مورد کار خود روی ایمپلنت‌های مغزی به اشتراک بگذارد.

 

"ایلان ماسک" فاش کرده است که "نورالینک" در تاریخ ۳۱ اکتبر رویدادی موسوم به "show & tell" را به منظور بیان پیشرفت‌های این شرکت برگزار خواهد کرد.

 

وی هیچ سرنخی در مورد آنچه که باید از این رویداد انتظار داشت، ارائه نکرده است، اما آخرین اتفاق بزرگ این شرکت شامل نمایش یک میمون در حال بازی یک بازی ویدیویی بود و اکنون مشاهده یک نمونه مشابه تعجب‌آور نخواهد بود.

 

"نورالینک" هنوز آزمایش‌های انسانی را آغاز نکرده است و سازمان غذا و داروی آمریکا نیز اعلام نکرده است که این شرکت تا چه حد به دریافت تاییدیه برای انجام آزمایش‌های انسانی نزدیک است. بسیاری از بنیانگذاران این شرکت، آن را از زمان تأسیس در شش سال پیش تاکنون ترک کرده‌اند.

 

همچنین گزارش‌های غیررسمی از فرهنگ معیوب محل کار در این شرکت منتشر شده است که اکنون برگزاری این رویداد می‌تواند سلامت و روند رو به پیشرفت کلی "نورالینک" را نشان دهد.

 

خبر برگزاری این رویداد درست زمانی منتشر شده است که شایعاتی مبنی بر پیشنهاد "نورالینک" برای سرمایه گذاری در شرکت رقیب خود به نام "سینکرون"(Synchron) پخش شده، شرکتی که به تازگی اولین نصب درون عروقی یک رابط مغز و رایانه در انسان را در ایالات متحده به انجام رسانده است.

 

البته در حالی که هیچ تضمینی برای این همکاری وجود ندارد، برگزاری رویدادی مانند این می‌تواند به سوالاتی در مورد مشارکت احتمالی "نورالینک" با "سینکرون" پاسخ دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------