تاکید بر ادامه همکاری‌های بهداشتی یونیسف با ایران



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,علیرضا رییسی
معاون بهداشت وزارت بهداشت در دیدار با آنیربان چاترچی - مشاور منطقه‌ای یونیسف از همکاری‌های بهداشتی این سازمان بین‌المللی با ایران قدردانی کرد و خواستار ادامه و تقویت این روند شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی گفت: یونیسف یکی از بهترین نوع همکاری‌ها را در بین سازمان‌های بین‌المللی در عرصه بهداشت با ایران داشته است.

 

معاون بهداشت ضمن اشاره به موفقیت‌های کشورمان در حوزه بهداشت پس از اجرای طرح تحول سلامت اظهار داشت: همزمان با پیشرفت در استقرار پرونده الکترونیک سلامت و نظام ارجاع، هم اکنون با اولویت ارتقاء کیفیت خدمات در حال بازنگری بسته‌های خدمت در نظام شبکه هستیم.

 

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمینه مهار چاقی و اضافه وزن کودکان، اصلاح الگوی غذایی و توانمندسازی برای فائق آمدن بر سوء تغذیه به ویژه در مادران و کودکان، ادامه اجرای برنامه ریشه کنی و واکسیناسیون فلج اطفال و تامین واکسن مورد نیاز، اطمینان از زنجیره سرما برای توزیع واکسن، اجرای طرح غنی سازی ویتامین D، مراقبت مادران باردار و کاهش مرگ آنان، اقدامات و برنامه‌های خوبی طراحی و اجرا کرده است که حمایت و مشاوره یونیسف در این زمینه‌ها موثر خواهد بود. 

 

همچنین دکتر ویل پارکس - نماینده یونیسف در ایران و آنیربان چاترچی - مشاور منطقه‌ای یونیسف نیز اقدامات و برنامه‌های این سازمان را تشریح کردند.

 

در پایان این جلسه مدیران مراکز، دفاتر و ادارت کل بیماری‌های واگیر، تغذیه، سلامت جمعیت و سلامت روان به ارائه گزارش برنامه‌ها و پیشرفت‌های ایران در این عرصه‌ها پرداختند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------