گوش کردن به موسیقی غمگین برای افسرده ها خوب است



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,موسیقی
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد گوش کردن به موسیقی غمگین برای افراد افسرده مفید است، زیرا باعث می شود آنها احساسات بهتری داشته باشند. 

به گزارش فارس به نقل از ورج، نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد گوش کردن به موسیقی غمگین برای افراد افسرده مفید است، زیرا باعث می شود آنها احساسات بهتری داشته باشند.

 

 بررسی که در این زمینه توسط محققان دانشگاه فلوریدا صورت گرفته، نشان می دهد برای افراد افسرده مفید است که به موسیقی های غمگین گوش کنند و این کار حال آنها را بهتر می کند. این در حالی است که قبلا تصور می شد بهتر است افراد غمگین به موسیقی های شاد گوش داده و از موسیقی های حزن آور احتراز کنند.

 

مطالعات در این زمینه از سال 2015 و با همکاری یک گروه 76 نفره از زنان آغاز شده که نیمی از آنها مبتلا به انواع مختلفی از بیماری افسردگی بوده اند. همین بررسی ثابت می کند احتمال اینکه افراد افسرده به موسیقی غمگین گوش کنند بیشتر از احتمال گوش کردن آنها به موسیقی شاد است.

 

تا به امروز در روش های مبتنی بر موسیقی درمانی بیشتر از ابزاری مانند گیتار و درام استفاده می شد که موسیقی هایی شاد تولید می کنند. اما با توجه به این کشف جدید در آینده از موسیقی های حزن آور هم برای درمان استفاده خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------