افزایش ۵۰ درصدی نیاز به شیمی درمانی در جهان تا سال ۲۰۴۰



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,شیمی درمانی
طبق پیش بینی یک مطالعه بین المللی، افراد نیازمند به شیمی درمانی در جهان از ۹.۸ میلیون نفر در سال ۲۰۱۸ به ۱۵ میلیون نفر تا سال ۲۰۴۰ افزایش خواهند یافت. 

به گزارش مهر، به گفته محققان، رشد جمعیت یکی از علل اصلی افزایش روند نیاز به شیمی درمانی در جهان خواهد بود و پیش بینی می‌شود ۷۵ درصد موارد جدید در کشورهای درحال توسعه باشد.

 

افراد مسئول این مطالعه، بر ضرورت توسعه خدمات موردنیاز در جهت تأمین این تقاضا تاکید دارند.

 

دکتر «بروک ویلسون»، از دانشگاه استرالیا، در این باره می‌گوید: «شیوه های ضروری برای تجهیز نیروی کار سلامت جهانی برای درمان ایمن بیماران فعلی و آینده نیاز است.»

 

ویلسون در ادامه می‌افزاید: «نیاز به پزشک‌های متخصص هم به شدت افزایش یافته و از ۶۵ هزار نفر در سال ۲۰۱۸ به ۱۰۰ هزار نفر در سال ۲۰۴۰ نیاز خواهد بود.»

 

طبق بررسی‌های انجام شده، بخش‌های وسیعی از آفریقا با افزایش ۱۰۰ درصدی موارد نیازمند به شیمی درمانی تا سال ۲۰۴۰ روبرو خواهند بود و در غرب آسیا، بیماران نیازمند به شیمی درمانی ۹۹ درصد افزایش خواهند یافت.

 

طبق آمار مشخص شده، شایع‌ترین سرطان‌های نیازمند به شیمی درمانی در سال ۲۰۴۰، سرطان ریه است که با ۱۶.۴ درصد افزایش به ۲.۵ میلیون مورد خواهد رسید. بعد از آن، به ترتیب سرطان‌های سینه و کلورکتال (راست روده) قرار دارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------