اخبار پزشکی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حال پرستاران ایرانی، اصلا خوب نیست | پرونده‌سازی و تهدید برای پرستاران معترض

به گفته «محمد عبادی» معاونت پرستاری وزارت بهداشت ۱۵درصد از پرستاران به دلیل سختی کار، مشکلات معیشتی یا عوامل دیگر ترک کار…

بازگشت به کار از حافظه زنان مراقبت می‌کند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,حافظه زنان
نتایج یک بررسی جدید بیانگر آن است که بازگشتن زنان به کار پس از طی دوره بارداری و زایمان به سلامت مغز آنها در دوره سالمندی کمک می‌کند. 

به گزارش فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد بازگشت زنان به محیط کار پس از طی دوران بارداری و زایمان به حفظ حافظه آنها در دوران پیری کمک می‌کند. 

 

محققان دانشگاه کالیفرنیا می‌گویند: اشتغال زنان علاوه بر مزایای مالی و اجتماعی، به سلامتی مغز آنها در دوره سالمندی کمک می‌کند. 

 

نتایج این پژوهش به خوبی نشان داد،‌ زنانی که در محیط کار آرام و بی‌استرس مشغول به کار هستند پس از طی دوره بارداری بهتر است به سرکار بازگردند.

 

این بررسی 6 هزار نفر را تحت بررسی قرار داده و داده‌های به دست آمده از آن بیانگر آن است که بازگشت به محیط کار 61 درصد در بهبود حافظه آنها نقش داشته است.

 

الیزابت رز، محقق ارشد این مطالعه می‌گوید:  اطلاعاتی که از این بررسی به دست آمده نشان می‌دهد، کشورهای مختلف نیاز به یک سیاست‌گذاری دارند تا با تسهیل کردن شرایط کار برای زنان به سلامتی آنها و کاهش آمار آلزایمر در آینده کمک کنند. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------