اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

فصل مهلک «آنفلوانزا» از راه رسید



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,آنفلوانزا
براساس بررسی‌های صورت گرفته پس از استرالیا، آمریکا فصل سختی از بیماری آنفلوانزا را پشت سر خواهد گذاشت. 

به گزارش فارس به نقل از دیلی‌میل، به نظر می‌رسد پس از استرالیا، آمریکا فصل سختی از بیماری آنفلوانزا  را پشت سر خواهد گذاشت. 

 

سال 2017 در اثر آنفلوانزا حدود 662 نفر در استرالیا جان باختند و این درحالی است که بیش از 272 هزار نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند. 

 

 در استرالیا، فصل آنفلوانزا به طور معمول از ژوئن تا اکتبر ادامه دارد و اوت و سپتامبر به اوج خود می رسد. با این حال، امسال این فصل در آوریل آغاز شد و در ژوئن و جولای به اوج خود رسید.

 

استرالیا که سخت‌ترین فصل این بیماری را طی دو دهه گذشته تجربه کرده، امسال مرگ و میر و شیوع کمتری در اثر آنفلوانزا خواهد داشت.

 

در سال گذشته (۲۰۱۸) تعداد ۵۸۰ هزار و ۵۷۰ مورد ابتلا به بیماری آنفولانزا در استرالیا به تایید رسید؛ در آمریکا نیز بیش از 80 هزار نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

 

کارشناسان بهداشت هشدار می‌دهند، واکسینه شدن علیه این بیماری و انجام مراقبت‌های لازم می‌تواند به عدم ابتلا به این بیماری کمک کند، ضمن اینکه کودکان و افراد مسن بیش از دیگر گروه‌های سنی در معرض خطر هستند. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------