مرگ بیش از 8 هزار نفر در اثر «آنفلوانزا»



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,آنفلوانزا
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده تخمین زده است که حداقل ۱۵ میلیون نفر به بیماری آنفلوانزا در این فصل از سال مبتلا می‌شوند و این شیوع، منجر به مرگ بیش از 8 هزار نفر می‌شود. 

به گزارش فارس به نقل از شینهوا، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) تخمین زده است که حداقل ۱۵ میلیون نفر به بیماری آنفلوانزا در این فصل از سال مبتلا شوند.

 

این بیماری ممکن است در فصل جاری، حدود ۱۴۰ هزار آمریکایی را در بیمارستان بستری کند و  منجر به بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ مرگ شود.

 

داده‌ها حاکی از آن است در اثر آنفلوانزا از هر ۱۰۰ هزار نفر حدود ۲۴ نفر راهی بیمارستان شده‌اند؛ بنا بر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا، تا اول ژانویه بیش از ۱۸۰۰ نفر از مردم این کشور بر اثر ابتلا به بیماری  آنفلوانزا  جان خود را از دست داده‌اند.

 

به علاوه طی هفته‌های اخیر ۳۷ کودک با ویروس آنفلوانزا B همراه بودند؛ میزان مرگ و میردر میان آنها نیز از ۷ نفر به ۱۲ نفر افزایش یافته است.

 

ویروس آنفلوانزادر ایالت‌های این کشور بیش از دیگر ویروس‌ها افزایش و شیوع یافته است؛ به علاوه شیوع آنفولانزا نوع B نیز به شدت در حال تهدید کودکان بوده و شیوع آن در این بازه زمانی از سال بسیار عجیب است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------