واکسن ضد کرونای چین در بدن پاسخ ایمنی ایجاد کرد



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,واکسن ضد کرونای چین
یک شرکت داروسازی چینی که در پکن مستقر و در تلاش برای ساخت واکسن ضد کرونا است به تازگی اعلام کرده، واکسن توسعه داده این شرکت سبب ایجاد پاسخ ایمنی در بدن شده است. 

به گزارش فارس به نقل از  استات نیوز، شرکت داروسازی سینوواک بایوتیک به تازگی نتایج مطالعه مقدماتی خود را اعلام و اظهار کرد: واکسن آزمایشی که برای بیماری کووید-۱۹ توسعه داده‌اند سبب ایجاد پاسخ ایمنی در بدن بیماران مبتلا به این بیماری شده و ایمن است.

 

 داده‌های اولیه بررسی این واکسن نشان داده که ممکن است از افراد در برابر عفونت ویروس کرونا محافظت کند.

 

این شرکت در بیانیه‌ای گفت هیچ عارضه جانبی شدیدی گزارش نشده است؛ سینوواک بایوتیک که در پکن مستقر است طی ۱۴ روز دو بار افراد را از واکسن توسعه داده شده واکسینه کرده و پس از آن مشخص شد که بدن بالای ۹۰ درصد این افراد آنتی بادی‌های مقابله با ویروس کرونا را تولید کرده‌اند.

 

در حال حاضر بیش از دوازده تلاش تحقیقاتی در زمینه تولید واکسن‌های محافظتی در برابر کرونا ویروس جدید که باعث کووید ۱۹ می‌شود، در دست اقدام است.

 

 شرکت داروسازی سینوواک بایوتیک در تازه‌ترین بیانیه خود اظهار داشت: انتظار دارد گزارشی از نتایج مطالعه فاز ۲ را در آینده نزدیک ارائه دهد.

 

در اوایل این هفته، Sinovac همچنین از همکاری با یک شرکت داروسازی برزیلی برای شروع مطالعه بالینی فاز ۳ خبر داد.

 

ویدونگ یین، مدیرعامل Sinovac در بیانیه‌ای گفت:مطالعه مرحله ۱/۲ ما نشان می‌دهد که CoronaVac بی خطر است و می‌تواند پاسخ ایمنی را القاء کند.

 

وی افزود: سینوواک بایوتیک در حال ساخت یک مرکز تولیدی است که هدف آن تولید بیشترین مقدار ممکن دوز واکسن برای محافظت از مردم در برایر کووید ۱۹ است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------