شناسایی ۲۳۳۳ بیمار جدید کووید ۱۹/ فوت ۲۱۶ بیمار در شبانه‌روز گذشته



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۲۱۶ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۵ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۲۸۲ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۱ هزار و ۱۷۲ نفر رسید.

 

وی ضمن ابراز تاسف بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر رسید.

 

لاری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۲۵۳ هزار و ۲۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

وی تصریح کرد: ۳۶۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون دو میلیون و ۳۲۷ هزار و ۸۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

لاری ادامه داد: همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------