پرستاران اصفهانی مقابل استانداری تجمع کردند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,پرستاران اصفهانی
شماری از پرستاران بیمارستان‌های استان اصفهان روز شنبه اول شهریور ماه با اجتماع مقابل استانداری مطالبات معوق خود را از جمله پرداخت حق کرونا، اصلاح روند تعداد مرخصی استعلاجی در دوره بیماری و ساماندهی تبدیل وضعیت شغلی از مسئولان امر خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: روز دوشنبه هفته گذشته پرستاران و رئیس بیمارستان خورشید اصفهان با رییس دانشگاه و معاون درمان دیدار و گفت‌وگو کردند. در این جلسه قرار شد پرستاران بیمارستان خورشید که از روزهای ابتدای شیوع کرونا به درمان بیماران اختصاص داده شده بود، استراحت کنند اما منظور از مطالبات و اجتماع پرستاران پاداش کرونا بوده است و این موضوع تنها به بیمارستان خورشید و پرستاران این بیمارستان اختصاص ندارد بلکه برای تمامی کادر درمان صدق می‌کند.

 

وی افزود: پاداش کرونا به تخصیص دولت باز می‌گردد که در صورت تامین مالی از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌شود. براساس دستورالعمل‌ها پاداش پرستاران ناشی از کرونا قابل حساب است.

 

مطالبات پرستارانی که در این اجتماع حضور دارند از اسفندماه سال گذشته به آن‌ها تعلق نگرفته است که این مطالبات معوق شامل پرداخت حق کرونا، اصلاح روند تعداد مرخصی استعلاجی در دوره بیماری و ساماندهی تبدیل وضعیت شغلی  است.

 

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------