اسلحه ای که به صورت افراد، ماسک شلیک می کند!



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,اسلحه
یک دانشجو اسلحه ای ساخته است که به صورت افراد بدون ماسک، ماسک شلیک می کند. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در جهان بیش از ۸ ماه می‌گذرد. این ویروس نخستین بار در شهر «ووهان» چین مشاهده شد. ابتلا به کرونا تاکنون در ۲۱۳ کشور جهان گزارش شده است و بیش از ۲۳ میلیون تَن را آلوده کرده که متاسفانه بیش از ۸۱۷ هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

 

شیوع کرونا در جهان موجب اختلال در برگزاری بسیاری از رویداد‌های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و ... شده است. با این حال اغلب شهروندان در سراسر جهان تلاش می‌کنند تا با رعایت نکات بهداشتی از جمله ماسک زدن از شیوع هر چه بیشتر این ویروس منحوس جلوگیری کنند. در این میان افراد بی ملاحظه‌ای نیز پیدا می‌شوند که برای جان خود، خانواده و دیگران کمترین ارزشی قائل نیستند و مثلا در این برهه حساس که کرونا جان افراد را تهدید می‌کند از زدن یک ماسک ساده خودداری می‌کنند. به هر حال چنین رفتار‌های احمقانه‌ای نیاز به راه حل‌های مشابه دارد.

 

به تازگی یک دانشجوی خلاق آمریکایی با نام «آلن پان»، اسلحه‌ای را طراحی کرده است که به صورت افرادی که ماسک نمی‌زنند ماسک شلیک می‌کند. ویدئویی که پان در یوتیوب منتشر کرده است نحوه شلیک ماسک توسط این اسلحه را به تصویر می‌کشد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------