استاندار: شمار فوتی های کرونا در تهران به ۱۷ نفر رسید



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,استاندار
استاندار تهران گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی شمار فوتی‌های استان بر اثر ابتلا به کرونا تا صبح روز یکشنبه به ۱۷ نفر رسید. 

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس این گزارش شمار مبتلایان بستری در بخش های مختلف درمانی استان تهران نیز بیش از یک هزار و ۹۰۰ نفر است که نزدیک به ۹۵۰ نفر آنان در بخش های ویژه بستری هستند.

 

وی با بیان اینکه استان تهران هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد، یادآورشد: نباید فراموش کرد که هنوز خطر شیوع بیماری کرونا در موج جدید بیخ گوش همه ما قرار دارد و عادی انگاری شرایط، وضعیت کنونی را متزلزل و بار دیگر محدودیت ها را باز می‌گرداند.

 

استاندار تهران گفت: اثربخش ترین اقدامی که می تواند در کاهش انتقال ویروس کووید ۱۹ انجام گیرد، اجرای کامل پروتکل ها، طرح جامع مدیریت هوشمند، کارهایی که در طرح شهید سلیمانی انجام گرفته و رهگیری بیماران است.

 

محسنی بندپی اظهار داشت: در کنار این اقدامات مردم که تاکنون همراهی قابل توجه و شایسته قدردانی داشتند نیز باید متوجه باشند که هر نوع سهل انگاری و عادی انگاری شرایط و به دنبال آن بی توجهی به محدودیت ها از جمله ترددهای شبانه می تواند بار دیگر ما را در وضعیت شیوع ویروس کووید ۱۹ و  افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها قرار دهد.

 

استاندار تهران به لغو ممنوعیت تردد بین استانی در کشور به غیر از استان های شمالی اشاره کرد و گفت: با وجود اعلام چنین مصوبه ای، مردم باید تا عادی شدن شرایط و ریشه کنی ویروس کووید ۱۹ در سطح کشور، خود نسبت به خطرات سفرهای بی مورد و غیر ضروری اگاهی داشته باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------