اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

پایان واکسیناسیون علیه کرونا دانشجویان تا آذر ۱۴۰۰



واکسیناسیون,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، از واکسیناسیون علیه کرونا سه میلیون دانشجو تا پایان آذر ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش مهر، دکتر سیماسادات لاری در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به شرایط واکسیناسیون معلمان، استادان دانشگاه‌ها و دانشجویان و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: آموزش برای ما خیلی مهم است. در آموزش و پرورش مقاطع ابتدایی مهم‌تر است.

 

وی تاکید کرد: آموزش مجازی همچنان ادامه دارد اما ما می‌خواهیم آموزش حضوری باشد. کیفیت آموزش مجازی به آموزش حضوری نمی‌رسد و همه اذعان دارند که کیفیت آموزش افت کرده است.

 

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت یادآور شد: مردادماه معلمان مدارس واکسینه می‌شوند تا دانش آموزان بتوانند از مهر به مدرسه بروند.

 

لاری خاطرنشان کرد: جلساتی با وزارت علوم در زمینه واکسیناسیون دانشگاهیان داشته‌ایم. حدود ۲۰۰ هزار نفر از استادان و کارکنان دانشگاه‌ها نیز از مرداد واکسینه می‌شوند.

 

وی افزود: سه میلیون دانشجو در کشور داریم و ۳۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی که در بخش‌های بالینی حضور داشتند واکسینه شده‌اند و سایر دانشجویان علوم پزشکی در بخش‌های بالینی حضور نداشتند هنوز واکسینه نشده‌اند.

 

معاون وزیر بهداشت گفت: ۵۰۰ هزار نفر از دانشجو شهریورماه، یک میلیون از دانشجویان در مهرماه، یک میلیون از دانشجویان در آبان ماه و سایر دانشجویانی که باقی مانده باشند در آذرماه واکسینه می‌شوند.

 

وی افزود: سناریوی ما در وزارت بهداشت این است آموزش حضوری دانشجویان به صورت شناور برنامه ریزی شود. در این زمینه خوابگاه دانشجویی بسیار مهم است چون بحث انتقال بیماری در خوابگاه‌ها هنوز اهمیت دارد و باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------