وضعیت واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان/ دو کار مهم در مرداد ۱۴۰۰



 واکسیناسیون,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در ارتباط با واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان تا قبل از بازگشایی مدارس، توضیحاتی ارائه داد. 

به گزارش مهر، علیرضا رئیسی، در ارتباط با وضعیت واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان تا قبل از بازگشایی مدارس، توضیحاتی ارائه داد و اظهار داشت: در مرداد ۱۴۰۰ دو کار بسیار مهم واکسیناسیون معلمان و اساتید دانشگاه‌ها را دستور کار داریم.

 

وی اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس تنها موضوع واکسن مطرح نیست. اکنون برای افراد زیر ۱۸ سال واکسن تأیید شده‌ای موجود نیست و واکسیناسیون فعلاً شامل حال دانش آموزان نخواهد شد اما رانندگان سرویس مدارس، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش را واکسینه خواهیم کرد.

 

رئیسی ادامه داد: نیاز است آموزش و پرورش کلاس‌ها را صبح و بعدازظهر برگزار کند، فاصله گذاری در کلاس‌ها را رعایت کرده و تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس‌ها را کاهش دهد و البته خانواده‌ها باید در این راستا آموزش ببینند.

 

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه واکسن پاستور در حال نهایی شدن است و نتایج خوبی دارد و اگر نتایج کارآزمایی بالینی آن با موفقیت طی شود برای افراد زیر ۱۸ سال مفید خواهد بود و می‌توان برای واکسینه کردن دانش آموزان هم از آن استفاده کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------