سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: امکان واکسیناسیون دُز دوم برای همه متقاضیان را نداریم



آرش نجیمی,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امکان تزریق دُز دوم واکسیناسیون کرونا برای همه متقاضیان را نداریم و تنها افرادی که پیامک دریافت کردند به مراکز مراجعه کنند.

 آرش نجیمی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان‌های استان اصفهان در زمینه بستری بیماران مبتلا به کرونا اظهار داشت: بیمارستان‌های استان اشباع شده و استفاده از ظرفیت بیمارستان‌های صحرایی در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه پیش بینی ما افزایش بستری‌های مبتلا به کرونا تا چهار هزار نفر در مراکز درمانی اصفهان است، ابراز داشت: همچنین برآوردها بیانگر کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان در دو هفته آینده است.

 

کاهش میزان واکسیناسیون روزانه تا ۲۰ هزار نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان نیز ادامه داد: در این راستا باید توجه داشت که تا چند روز اخیر ۲۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان اصفهان فعالیت داشت و روزانه تا حدود ۵۰ هزار نفر نیز واکسینه می‌شدند.

 

وی افزود: طی دو روز گذشته به دلیل کاهش تزریق واکسن به استان‌های کشور به تبع آن در استان اصفهان نیز با کمبود واکسن رو به رو شده‌ایم، ادامه داد: در حال حاضر تعداد واکسیناسیون روزانه در استان اصفهان به ۲۰ هزار نفر کاهش یافته است.

 

نجیمی با بیان اینکه در حال حاضر تزریق دُز دوم واکسن در دستور کار است، تصریح کرد: البته باید توجه داشت که برای همه کسانی که باید در مرحله دوم واکسینه شوند، واکسن نداریم و تنها به کسانی که برای آنها پیامک ارسال می‌شود واکسن تزریق خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هنوز برای برطرف کردن این مشکل راهکار قطعی نداریم، ادامه داد: حل این مشکل به روند تأمین واکسن در کشور و توزیع آن در استان‌ها بستگی دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------