آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

پدیده احمدی‌نژاد نیاز به بازشناسی دارد



علی عسگری , احمدی نژاد , نماینده اصولگرای مجلس

 

در این سال پایانی همه اوضاع به نفع احمدی نژاد و اطرافیانش پیش نخواهد رفت ؛ با اوضاع فعلی گرانی و تورم مهار گسیخته آنقدر پیش خواهد رفت که انزجار و زدگی فرا گیر و ملی برای وی و گروهشان پیش بیاورد ؛ البته احمدی نژاد نیز با تریبون های در اختیار بازهم سیاسی کاری پیشه می کند و می گوید دیگران مقصرند نه ایشان؛ ولی اینگونه سخن ها هم تا جایی برای مردم قابل قبول است

حجت الاسلام علی عسگری مشاور و رابط پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با اشاره به یکسال پایانی دولت دهم گفت: شخص آقای احمدی نژاد زیاد قابل پیش بینی نیست و افرادی که با ایشان هستند به صورت تیمی ایشان را همراهی می کنند ، مخصوصا سر حلقه ها و سر تیم ها روش های کاریشان بنا به روش خود آقای احمدی نژاد که روش شوک است ، مثل آقای جوانفکرعمل می کنند.

نماینده اصولگرای مجلس هفتم ادامه داد: اینها خودشان را جوری به آقای احمدی نژاد پیوند داده اند که بعد از ریاست جمهوری هر کجا آقای احمدی نژاد برود ، اینها ایشان را همراهی می کنند.

وی افزود: بعد از اتمام دولت  ، دولتی ها چند گزینه مد نظر دارند؛ یکی اینکه به اعتدال نزدیک شود و خود را به اعتدال نزدیک کنند مثل رفتن دوباره رییس دولت به مجمع ؛ گزینه دوم تشکیل حزب رسمی و کار تشکیلاتی است ، اما چون هزینه بالایی دارد و با تفکر آقای احمدی نژاد همخوانی ندارد ، احتمالش کم رنگ است ، اما از سوی اطرافیان وی پیگیری می شود ؛ سوم اینکه آقای احمدی نژاد از طریق شوراها خودش را بازسازی کند و به سوی شهرداری خیز بردارد.

 

علی عسگری , احمدی نژاد , نماینده اصولگرای مجلس

 

علی عسگری گفت: با تخریب هایی که این روزها علیه دولتی ها و رسانه های خبریشان علیه شهرداری و آقای قالیباف انجام می گیرداین احتمال قوت بیشتری یافته است.

وی گفت: احتمال دیگر نیز این است که سعی کنند فردی را از گروه خودشان رییس جمهور کنند که البته از چهره های منتسب به جریان انحرافی نیست ، زیرا قطعا از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت می شود.

عسگری گفت: با شرایط کشور ما ، مدل پوتین و مدودوف در زمینه ریاست جمهوری فراهم نیست و دولتی ها به دنبال اینند که این مساله را از طریق دستیابی به شهرداری انجام دهند.

وی ادامه داد: نکته ای که باید در نظر داشت اینست که برخی از مردم پیشامدها و مسائل به صورت بلندمدت در حافظه شان نمی ماند و برخی دیگر از مردم نیز ادبیات ماجرا جویانه و بعضا نامناسب ایشان را می پسندند و چون کشور ما کشوری بر پایه رفتار حزبی نیست ، همیشه رفتارهای پوپولیستی و توده گرایانه به نفع امثال آقای احمدی نژاد بوده و برایش جواب داده است.

مشاور و رابط پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد:  همین رفتار هایی که می گویند می خواهند یارانه نقدی را افزایش دهد و مجلس و دیگران نمی گذارند مبتنی بر همان طرز تفکر است ، که گفته ها کارشناسی و دلسوزانه نیست و کاملا سیاسی کارانه است.

وی گفت: البته در این سال پایانی همه اوضاع به نفع احمدی نژاد و اطرافیانش پیش نخواهد رفت ؛ با اوضاع فعلی گرانی و تورم مهار گسیخته آنقدر پیش خواهد رفت که انزجار و زدگی فرا گیر و ملی برای وی و گروهشان پیش بیاورد ؛ البته احمدی نژاد نیز با تریبون های در اختیارش ، بازهم سیاسی کاری پیشه می کند و می گوید دیگران مقصرند نه ایشان؛ ولی اینگونه سخن ها هم تا جایی برای مردم قابل قبول است.

علی عسگری در خاتمه گفت:  آن چیزی که مسلم است آقای احمدی نژاد در دور دوم ریاست دولت خود می توانست بسیار بهتر عمل کند اما خرابتر کرد اما در عین حال آقای احمدی نژاد پدیده ای است که نیاز به بازشناسی و پدیده شناسی دارد..../اعتدال

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------