آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

سخنگوی مجلس انتخاب شد



اخبار,اخبار سیاسی

نماینده رودسر و املش در مجلس به عنوان سخنگوی هیئت‌رئیسه پارلمان انتخاب شد.

اسدالله عباسی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز این هیئت، گفت: در این جلسه بنده به عنوان سخنگوی هیئت‌رئیسه و ناظر فرهنگی مجلس انتخاب شدم.

 

وی با بیان اینکه  در این جلسه قرعه‌کشی در خصوص جایگاه دبیران در هیئت رئیسه انجام و وظایف هریک از دبیران مشخص شد، ادامه داد: براساس قرعه‌کشی، بهروز نعمتی به عنوان ناظر بخش پشتیبانی و محمد آشوری به عنوان ناظر بخش مالی مجلس انتخاب شدند.

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اعلام اینکه بر اساس قرعه‌کشی انجام شده اکبر رنجبرزاده وظیفه اعلام اسامی موافقان و مخالفان طرح‌ها و لوایح نمایندگانی که می‌خواهند در صحن تذکر دهند را عهده‌دار شد، عنوان کرد: محمدعلی وکیلی نیز مسئولیت قرائت تذکرات کتبی و همچنین اعلام اسامی تذکردهندگان شفاهی پایان صحن شد. 

 

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه یوسف‌نژاد در این قرعه‌کشی جایگزین علیرضا رحیمی و مسئول اعلام وصول طرح‌ها و لوایح و نیز اسامی میهمانان حاضر در جلسه شد، اضافه کرد: علیرضا رحیمی نیزمسئولیت قرائت اسامی ناطقان میان‌دستور را برعهده گرفت و امیر آبادی نیز در جایگاه خود در هیئت رئیسه باقی ماند. 

 

عباسی تصریح کرد: امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی نیز در جایگاه قبلی خود که اعلام دستور کار صحن است باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------