آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

واکنش واعظی به شایعه استعفای ظریف و خروج ایران از برجام



اخبار,اخبار سیاسی,واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهور شایعه استعفای ظریف و خروج از برجام را دروغ های مغرضانه خواند و بر ضرورت هوشیاری رسانه ها تاکید کرد.

به گزارش مهر، سید محمود واعظی در توئیتی نوشت که خبر استعفای محمدجواد ظریف و خروج ایران از توافق برجام که به طور هم زمان منتشر شده اند، هر دو دروغ و مشتمل بر اهدافی مغرضانه و ضد منافع ملی هستند.

 

وی در این توئیت خود افزود: لازم است رسانه ها نسبت به نشر اخبار مشکوک این چنینی هوشیار و محتاط بوده و خدای نکرده تریبون و بلندگوی دشمنان داخلی و خارجی ملت نشوند.

 

​پیشتر علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نیز با انتشار توئیتی به شایعه خروج ایران از برجام و استعفای ظریف واکنش نشان داد.

 

وی در این توئیت خود نوشت: جریانی مشکوک در یک طراحی پیچیده، دو روز است برشایعه خروج ایران از برجام و استعفای ظریف، آن هم در خلال سفر پر ثمر او به هند می دمد. 

 

معزی تصریح کرد: همراهی با این نوع اخبار دقیقا بازی در زمین دونالد ترامپ است که هدف اولش از تحریم ها، نه فقط معاش و اقتصاد کشور بلکه به چالش کشیدن امید به آینده و آرامش مردم است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------