حاج آقای معاونیان! بیا رو کن ببینیم چیکار کردی برای فقرا؟



حامدرضا معاونیان،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

عصرایران نوشت: درباره اظهارات خارج از ادب یکی از وعاظ نه چندان معروف علیه علی کریمی، پیشتر نوشته ایم و به نظر می رسد تنها یک نکته باقی مانده است که بد نیست با پاسخ به آن، این موضوع مختومه شود.

 

حجه الاسلام حامدرضا معاونیان که بعد از توهین به علی کریمی، بیش از پیش شناخته شده است، در نقد سخنان علی کریمی گفته است: "دلت برای فقرا می سوزه؟ چیکار کردی برای فقرا؟ بیا رو کن ببینیم چیکار کردی برای فقرا؟"

 

این عین عبارات اوست و هر چند علی کریمی به او در این خصوص پاسخ نداده ولی افراد دیگری پیشتر اطلاعانی درباره اقدامات خیرخواهانه وی در کمک به نیازمندان منتشر کرده اند که به چند نمونه از آن اشاره می کنیم:

 

1 - در دوران کرونا و آنلاین شدن مدارس که بسیاری از دانش آموزان به دلیل نداشتن امکانات دیجیتال، محروم از آموزش بودند، علی کریمی مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید تبلت به کودکان مناطق محروم اختصاص داد.

 

2 - در جریان سیل سیستان و بلوچستان، علی کریمی هزینه ساخت یک مدرسه و 3 خانه در روستاهای سیل زده را از جیب خود پرداخت.

 

3 - علی کریمی دستکم در دو نویت، مقادیر زیادی تجهیزات ضد کرونایی با هزینه شحصی به استان گیلان ارسال کرد تا بین نیازمندان و مراکز درمانی توزیع شود.

 

4 - این فوتبالیست کشورمان محموله های متعددی از غذا، دارو و اسباب بازی خریده و به روستاهای محروم در استان زنجان ارسال کرده است.

 

5 - و موارد متعدد دیگری که با توجه به روحیه علی کریمی در مخفی نگه داشتن کارهای خیریه اش، اطلاع دقیقی از آنها نداریم ( و این چند مورد هم توسط دیگران اطلاع رسانی شده و نه خود علی کریمی).

 

حال خطاب به جناب معاونیان می گوییم: حاج آقا! حالا که خودتان سر بحث را باز کردید و جواب سوال تان را هم گرفتید و مدام هم در منابر خویش، مردم را به کمک به مسنمندان دعوت می کند به این سوال پاسخ دهید که خود شما شخصاً و از جیب خودتان چقدر به فقرا کمک کرده اید؟

 

به قول خودتان: "بیا رو کن ببینیم چیکار کردی برای فقرا؟"

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------