آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

نماینده مجلس: آماری که مجموعه‌های دولتی ارائه می‌دهند درباره کشوری غیر از ایران است



معین الدین سعیدی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
معین الدین سعیدی گفت: برخی از آماری که مجموعه‌های دولتی ارائه می‌دهند احتمالا درباره کشوری غیر از ایران است چرا که به هیچ عنوان مبتنی بر واقعیت‌های کشور ما نیست.

درحالی که مقامات دولتی از جمله رئیس جمهور از تحقق وعده‌های اشتغالزایی دولت سیزدهم خبر می‌دهند و معاون اشــتغال وزارت کار از ایجاد نزدیک به یک میلیون شغل در یک ســال گذشته خبر داد، مرکز آمار با انتشار گزارشی، صحت این ادعاها را زیر سوال برد. طبق این گزارش 26.4 درصد جمعیت بیکار کشور (بیش از یک چهارم این جمعیت) طی سال گذشته (بهار ۱۴۰۰ تــا بهار ۱۴۰۱ ) از نیروی کار بیکار به نیروی «غیرفعال» تبدیل شــدند.

 

معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با منیبان درخصوص وعده ایجاد یک میلیون شغل توسط دولت رئیسی گفت: برخی از آماری که مجموعه‌های دولتی ارائه می‌دهند احتمالا درباره کشوری غیر از ایران است چرا که به هیچ عنوان مبتنی بر واقعیت‌های کشور ما نیست.

 

او ادامه داد: مردم در هیچ زمینه‌ای رضایت ندارند برای مثال بسیاری از مردم از طرح حذف یارانه‌های نقدی ناراضی‌اند.

 

این نماینده مجلس با اشاره به عدم تحقق ساخت مسکن توسط دولت تصریح کرد: علاوه بر مسئله ایجاد اشتغال، دولت به وعده خود درباره ساخت یک میلیون مسکن در سال نیز عمل نکرد و همین وعده‌های عمل نشده باعث نارضایتی مردم شده است.

 

سعیدی افزود: دولت وعده رشد 80 درصدی اقتصاد را داده بود که به آن هم عمل نکرد به همین دلیل می‌گویم احتمالا درباره کشور دیگری صحبت می‌کنند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------