آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

تابش: مسئولین موظفند سطح اعتماد مردم به حاکمیت را بالا ببرند



اخبار,اخبار سیاسی,تابش

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هجوم مردم برای خرید برخی کالاها در شرایط گرانی را به دلیل بی‌اعتمادی به حاکمیت عنوان کرد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بسیاری از مسائلی که در کشور حادث می‌شود، نشأت گرفته از این است که اعتماد مردم به حاکمیت کم شده و وفاق وحدت‌آفرینی وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه «بسیاری از اتفاقات در حوزه اقتصادی نشأت گرفته از موج روانی است» یادآور شد: این موج مثبت یا منفی می‌تواند بسیار کارساز باشد. مثلا زمانی که آقای روحانی انتخاب شد با وعده‌هایی که ایشان دادند، موج امیدآفرینی باعث شد شاخص‌های اقتصادی مثبت شود، قیمت سکه پایین بیاید، تورم روند نزولی پیدا کند و رشد اقتصادی افزایش یابد، تنها به این دلیل که اعتماد مردم به حاکمیت بیشتر شد.

 

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس ادامه داد: در حال حاضر هم، من ریشه‌ بسیاری از معضلات را روانی می‌دانم، مسئولین ما موظفند سطح اعتماد مردم به حاکمیت را بالا ببرند البته آنها باید برنامه‌های تخصصی خود را در حوزه‌های مختلف داشته باشند و بدانند تصمیمات مقطعی و مجزا گرفتن تبعات سوء اقتصادی و پیامدهای منفی به دنبال دارد. ما باید در حد اعلاء روح امید به مردم و اعتماد به حاکمیت را تقویت کنیم و از طرفی اقدامات مطلوبی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی انجام دهیم که نتیجه‌بخش باشد و پیامدها را مجزا از یکدیگر تصور نکنیم.

 

تابش اضافه کرد: ممکن است برخی وزارتخانه‌ها خوب کار کنند و برخی دیگر خوب کار نکنند، اما من این پیوستگی را کم می‌بینم این در حالی است که تصمیم‌گیری در هر حوزه‌ای، حوزه دیگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از این نظر هم دولت نمی‌تواند نقش تعیین‌کننده خود را که به وجود آوردن وفاق بین همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌هاست، ایفا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------