آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از «افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها»



آیت‌الله مکارم شیرازی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
آیت‌الله مکارم شیرازی وجود دلال‌ها و واسطه‌های را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با حضور در دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

آیت‌الله مکارم شیرازی در این دیدار با اشاره به اقدامات موثر وزارت صمت در کاهش قیمت و افزایش تولید بر جلوگیری از رانت خواری، قاچاق کالا، واسطه‌گری دلال‌ها و افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها تاکید کرد.

 

این مرجع تقلید وجود دلال‌ها و واسطه‌های را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

 

وی ادامه داد: وزارت صمت باید اقدامات امید بخش در حوزه تولید و بازار را به مردم بازگو کند تا ضمن دعوت از مردم برای همکاری در جلوگیری از مفاسد اقتصادی، روح امید به آینده در کشور زنده شود.

 

آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه تولید وجود دارد همکاری نکردن بانک‌ها در ارائه تسهیلات است و متاسفانه بانک‌ها توجهی به درخواست‌های تولیدکنندگان ندارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------