آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

دستگیری ۲۵ نفر در اعتراضات همدان به دلیل بی آبی



اعتراضات در همدان،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
فرماندار همدان از دستگیری ۲۵ نفر در اعتراضات همدان خبر داد و گفت: ۲۰ نفر از این افراد، ساکن استان همدان نبوده و با حضور در همدان قصد ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی بین مردم را داشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی پنج‌شنبه ۱۷ شهریورماه در جلسه مشکلات آب شرب همدان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به سوءاستفاده معاندان و منافقان از مشکل آب شرب همدان، اظهار کرد: در سه تجمع غیرقانونی که صورت گرفت، ۲۵ نفر دستگیر شدند که ۲۰ نفر ساکن استان همدان نبوده و با حضور در همدان قصد ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی بین مردم را داشتند.

 

محمدی تصریح کرد: از ابتدای شکل گیری مشکلات آب شرب همدان با حضور در تمام مناطق مشکل دار بدون واسطه و مستقیم با مردم دیدار داشته و تمام تلاش خود را در جهت حل مشکل انجام دادیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد آب سد اکباتان، مصرف زراعی دارد و در طول ماه جاری تمام تلاش خود را برای آوردن آب از سرشاخه‌ها به سد اکباتان انجام دادیم.

 

فرماندار همدان ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ ذخیره آب سد اکباتان ۲۸میلیون مترمربع بود که این رقم در سال۱۴۰۰ به ۱۸ میلیون متر مربع و در سال ۱۴۰۱ به ۱۱ میلیون مترمربع کاهش یافت.

 

محمدی توضیح داد: با همکاری خوب استان‌های کشور، ارتش، سپاه و گروه های جهادی بیش از ۱۱۰ دستگاه تانکر حمل آب در تامین آب شرب بهداشتی همکاری داشتند تا توانستیم بحران سنگین را پشت‌سر بگذاریم.

 

وی دررابطه با خط انتقال اضطراری آب، گفت: ایجاد خط اضطراری ۱۶ کیلومتری با توجه به مشکلاتی همچون تملک مسیر، حفاری، نصب شیرآلات و همچنین تملک ۵۰ حلقه چاه آب و انتقال به شبکه توزیع آب، کار بسیار سختی بود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

 

فرماندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه همدان در مسیر زائران کشورهای شرقی ایران به عراق است، گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های این کشورها به واسطه سیل‌های اخیر باید علاوه بر اطلاع رسانی صحیح به مردم، نظارت مضاعف‌تری از موکب‌ها صورت پذیرد و در همین رابطه باید با توزیع بروشورها مردم را بیشتر آگاه کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------