آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

زید آبادی خطاب به حمید رسایی: عمامه ات را بالاتر بگذار!



احمد زید آبادی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
یک تحلیلگر مسائل سیاسی با انتشار مطلبی نسبت به نفرت پراکنی حمید رسایی واکنش نشان داد و نوشت: او و همفکرانش با ادعای تربیت نسلی منطبق با ارزش‌های دینی، ارکان قدرت را قبضه کرده‌اند.

به گزارش دیده‌بان ایران، "احمد زیدآبادی" تحلیگر سیاسی و اجتماعی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: شیخ حمید رسایی در بارۀ انگیزۀ اعتراض‌های اخیر در کشور اظهارنظری کرده است که به دلیل جنبۀ پورنوگرافی آن، از نقلش در اینجا صرف نظر می‌کنم.

 

اگر به فرضِ شنیع، وضع همان باشد که حمید رسایی توصیف کرده است وی باید عمامه‌اش را بالاتر بگذارد!

 

او و همفکرانش با ادعای تربیت نسلی منطبق با ارزش‌های دینی، ارکان قدرت را قبضه کرده‌اند، بودجه‌های بی در و پیکر فرهنگی را بلعیده‌اند، فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی رسمی را به انحصار خود در آورده‌اند، تمام تریبون‌های عمومی را به خدمت گرفته‌اند، شخصیت‌های فکری و فرهنگی منتقد را یا در به در کرده‌اند و یا به سکوت و انزوا کشانده‌اند، صدر تا ذیل نظام آموزشی کشور از کودکستان تا دانشگاه‌ها را تحت کنترل خود در آورده‌اند، بعد نتیجۀ کارشان در تربیت نسل باید همانی باشد که خودش ادعا کرده است؟

 

در واقع حمید رسایی با چنان اظهارنظری خود و نیرو‌های همسویش را متهم کرده است! لابد خواهد گفت که این‌ها نتیجۀ فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی او و همفکرانش نیست بلکه نتیجۀ فعالیت‌های دشمنان است. این ادعا هم چیزی جز اعتراف به عجز و شکست و ناکارآمدی نیست؛ زیرا اگر تمام سررشته‌های تحرکات این جامعه به دست دشمنان باشد، خود اینان جز اتلاف منابع، دیگر چه نقشی پیدا می‌کنند؟

 

ظاهراً زشت‌گویی و فرافکنی در کشور ما حد و مرزش را از دست داده است!

 

حمید رسایی در اظهاراتی توهین آمیز گفته بود: فکر می کنید جماعت اقلیتی که در برخی خیابان‌ها روسری را روی دست می چرخانند دنبال چه هستند؟ خیلی از آنها خودشان هم نمی‌دانند اما آن طرف آب در یکی از تجمعات، واقعیت این جریان خودش را نشان داده.

 

یکی لخت شده رفته روی بلندی و سخنرانی می‌کند. تمام حرفش این است که چرا در ایران نمی‌گذارند ما لخت بگردیم.

 

تمام خواسته اینها از آزادی همین است، هر شب با یکی بخوابند و مثل حیوان بچَرند…

 

بیچاره‌تر از این جماعت، کسانی هستند که مثل سربازان بی جیره و مواجب، در فضای مجازی با استوری گذاشتن و لایک کردن و … به این آینده سیاه ضریب می‌دهند، در حالی که شاید اعتقادی به این آینده نداشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------