آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

نماینده مجلس: فشار معیشتی شانه‌های مردم را خرد کرده/ کدام مسئول می‌تواند با حقوق 6 میلیون زندگی کند؟



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
احسان اردکانی گفت: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای پنجاه میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی پولی و اجاره نشینی را ندارد.

به گزارش ایلنا، احسان ارکانی (نماینده مردم نیشابور در مجلس)  در نشست علنی امروز (سه شنبه، نوزدهم مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، با بیان اینکه فشار معیشتی شانه های مردم را خرد کرده و امروز کارکنان، بازنشستگان و فرهنگیان با حقوق شش میلیون تومانی امکان اداره سفره خود را ندارند، گفت: کدامیک از وزرا و مسئولان که برای این مردم صبور تصمیم می‌گیرند حتی چند ماه توان مدیریت زندگی خود را با حقوق 6 میلیون تومانی مثل سایر مردم دارند.

 

نماینده مردم نیشابور در مجلس تصریح کرد: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی کند و حقوق بالای پنجاه میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی‌پولی و اجاره‌نشینی را ندارد، اما باز هم مردم فهیم علیرغم مشکلات با هرگونه اقدام که باعث تضعیف امنیت کشور شود مرزبندی دقیق و هوشمندانه داشته و از سوار شدن بر موج سازی منافقین و تجزیه طلبان در اعتراضات خودداری می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------