آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

پرویز فتاح: رشد ۳۰ درصدی کمک‌های مردم ایران به فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس



اخبار,اخبار سیاسی,پرویز فتاح

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: میزان کمک مردم کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس به مردم فلسطین حداقل ۳۰ درصد رشد داشته است.

سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با فارس، درباره «کمک مردم ایران به ملت فلسطین در راهپیمایی روز قدس»، اظهار داشت: وقتی آن شیطنتی که رسانه‌های معاند و خارج‌نشین کردند را ردیابی می‌کنیم، مشاهده می‌کنیم همسو با رژیم صهیونیستی و استکبار عمل می‌کنند؛ چرا که آن همه کمک میلیاردی به اسرائیل می‌کنند و با این شرایط، ساکت هستند.

 

وی ادامه داد: آنها پول دریافت می‌کنند و به مردم فلسطین و کودکان آنها گلوله شلیک می‌کنند؛ در حالی که ما هیچ وقت ندیدیم کوچکترین عکس‌العملی نشان داده باشند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: بارها گفته‌ایم نه شرعاً و نه عرفاً پول صدقات از شهرستان‌ها هم قابل جابجایی نیست و جابجا نمی‌شود. معتمدان مناطق صدقات را کنترل می‌کنند و امکان جابجایی صدقات در استان‌ها نیز وجود ندارد و در همان جا هزینه می‌شود.

 

فتاح درباره «تعبیه صندوق‌های کمک به مردم ایران به برخی کشورها در راهپیمایی‌ها»، یادآور شد: ما در طول سال فقط در روز جهانی قدس این کار را انجام می‌دهیم و این سنت ۴۰ ساله است و نه تنها کمیته امداد بلکه دهها سازمان دیگر صندوق‌هایی برای کمک به مردم فلسطین قرار می‌دهند و مردم طی راهپیمایی به مردم فلسطین کمک می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: ما هیچ تبلیغی برای کمک به مردم فلسطین نداریم و فقط تبلیغات ما مربوط به داخل کشور است و مردم خیّر به صورت خودجوش به این صندوق‌ها پول واریز می‌کنند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان داشت:‌ در کنار صندوق‌های کمک به مردم فلسطین در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس، صندوق‌های کمک به مردم نیازمند داخل کشور نیز با فاصله‌ایی قرار داده شده است تا مردم به صورت آگاهانه به مردم فلسطین یا نیازمندان داخلی کمک کنند.

 

فتاح بیان داشت: دستگاه‌های دیگر نیز صندوق‌های کمک به مردم فلسطین را در راهپیمایی‌ها قرار می‌دهند و کمیته امداد یکی از این دستگاه‌هاست.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره «میزان کمک جمع آوری شده در راهپیمایی روز جهانی قدس »، تصریح کرد: کمک‌ها باید تجمیع شود اما بر اساس آمار میزان کمک مردم کشورمان به مردم فلسطین حداقل ۳۰ درصد رشد داشته است؛ضمن اینکه همه دستگاه‌ها کمک‌ها را تجمیع می‌کنند و به دفتر فلسطین در تهران تحویل داده و رسید دریافت می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------