آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

دستور قاطع رئیس قوه قضاییه برای رصد بازار ارز و سکه و برخورد با اخلالگران



اخبار,اخبار سیاسی,محسنی اژه ای

معاون اول قوه قضاییه اعلام کرد: ریاست قوه قضاییه به دادستان کل کشور، همه دادستان‌ها به خصوص دادستان تهران دستور دادند که با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی، مسئله ارز و سکه را رصد، پیگیری و تعقیب و افراد را شناسایی کرده و حتما در این خصوص دولت را کمک کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی به بررسی بحث تلاطم ارز و سکه اشاره و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت، تلاطمی بود که در چند هفته اخیر در مورد بحث ارز و سکه در جامعه مطرح شده است که ریاست قوه قضاییه قبلا در این زمینه دستور داده بودند و امروز در مورد آن تاکید کردند.

 

وی افزود: بر این اساس بازرسی کل کشور، دادستان کل کشور و دادستان تهران به اقداماتی که در این خصوص داشته‌اند، اشاره کرده و جمع بندی صورت گرفت و ریاست قوه قضاییه به دادستان کل کشور و همه دادستان‌ها به خصوص دادستان تهران دستور دادند که با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی، حتما مسئله ارز و سکه و مسایلی که بخشی از آن کار افراد متخلف است، را رصد، پیگیری و تعقیب و افراد را شناسایی کرده و حتما در این خصوص دولت را کمک کنند.

 

‎ محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مسئله بعد، بحث کسانی است که ارز چهارهزار و دویست تومانی برای واردات کالاهای مورد نظر دولت دریافت کرده اند و احیانا در این زمینه تخلفاتی صورت گرفته است که اخیرا هم لیستی منتشر شده که بازرسی کل کشور در این زمینه گزارشی داد و دادستان کل کشور هم صحبتی داشت و برخی اعضای دیگر در خصوص این موضوع به تفصیل صحبت‌هایی داشتند و در این رابطه جمع بندی شد.

 

‎وی تاکید کرد: ریاست قوه قضاییه به بازرسی کل کشور و دادستان کل کشور دستور دادند که در اسرع وقت و حداکثر ظرف چند روز آینده گزارش خودشان را مستندا و به صورت مبسوط برای دادستان تهران ارسال کنند.

 

‎معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: به دادستان تهران نیز دستور داده شد که با اختصاص بازپرس ویژه‌ای، موضوعات را تعقیب کند و با هرکسی که در هر رده و مقامی تخلفی به ضرر مردم و منافع و مصالح کشور کرده است، بدون هیچگونه اغماضی برخورد و تعقیب مناسب صورت گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------