آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

حسین کمالی: در شرایط مطلوبی قرار نداریم/ مردم از بعضی ارز‌ش‌های اسلامی و دینی زده شده‌اند



اخبار,اخبار سیاسی,حسین کمالی

حسین کمالی، دبیرکل حزب کار با توجه به شرایط اقتصادی و گلایه‌های مردم در این باره، با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی گفت: به نظر می‌رسد اهدافی که ما برای پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم، از جمله دفاع از حقوق محرومان و فرودستان، حمایت از ساده‌زیستی و رسیدن به شرایطی که حکومت مردمی شکل بگیرد تا مردم در کنار مسئولان قرار گیرند، بود.

 کمالی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» در ادامه عنوان کرد: همچنین رسیدن به شرایطی که کشور مستقل باشد، بتواند به یک اقتصاد خوب و رفاه برسد. مسائل اجتماعی به شکلی درآید که ارکان خانواده سلامت خود را حفظ و بر آن افزوده شود. ارتباط گسترده خوبی با سایر کشورها و ملت‌ها به‌ویژه با کشورهای اسلامی برای خود ایجاد کنیم.

 

او در ادامه تاکید کرد: در حقیقت بخش‌هایی از این سیاست‌ها و اهداف یا به دلیل اینکه خودمان انتخاب کردیم یا به این دلیل که به ما تحمیل شد؛ در شرایطی قرار گرفته‌ایم که شرایط مطلوبی نیست.

 

دبیرکل حزب کار درباره تحقق اهداف انقلاب بیان کرد: اگر بخواهیم این را به عنوان مبانی انقلاب در نظر بگیریم، آن مبانی تایید شده انقلاب را در هر بخشی باید مدنظر قرار دهیم و به همان سمت و سو حرکت کنیم.

 

کمالی با توجه به نسخه‌‌پیچی برخی گروه‌ها برای تغییر مسیر و طرح راه‌های جدید برای تحقق مباحث مطرح شده از طرف امام (ره) گفت: درباره اینکه برخی فکر می‌کنند باید یک موقعیت و جریانات جدیدی به راه بیندازیم یا باید یک تحول ایجاد کنیم به نظر می‌آید آنچنان نیاز نباشد.

 

او افزود: به عنوان نمونه در سیستم اداری بروکراسی حاکم است، در موقعیت اقتصادی اصلاح ساختار اقتصادی صورت نگرفته است و هنوز یک اقتصاد پویا و روی پا خود نداریم و ... امروز در جامعه ما با فرهنگ بومی و اسلامی زندگی نمی‌کنند و در حقیقت نوعی زدگی نسبت به برخی ارز‌ش‌های اسلامی و دینی در جامعه دیده می‌شود.

 

کمالی در پاسخ به این سوال که این روند را نشات گرفته از فهم و هدف‌گذاری اشتباه می‌دانید یا به نظرتان در اجرا و مجریان مشکل وجود داشته، بیان کرد: هم در فهم موضوعات و هم در اجرای موضوعات مشکل داشته‌ایم و نتوانسته‌ایم جامعه را در این موضوعات با خود همراه کنیم.

 

دبیرکل حزب کار درباره لزوم تغییرات تاکید کرد: اگر بخواهیم تغییرات ایجاد کنیم باید یک بازگشت و عودت به مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در دستورکار قرار دهیم و به دنبال این نباشیم که موضوعات جدیدی را مطرح کنیم که احتمالا جامعه با آنها همراهی نخواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------