آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

احمد مازنی: نیاز داریم ارتباط چهره به چهره با مردم داشته باشیم



اخبار,اخبار سیاسی,احمد مازنی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مشروعیت مان را از مردم داشته و نیاز به ارتباط چهره به چهره با مردم داریم.

به گزارش مهر، احمد مازنی بعدازظهر شنبه در دیدار با فرماندار نیشابور اظهار کرد: باید زمینه توسعه و ترویج فرهنگ رضوی را از طریق حدیث سلسله الذهب فراهم آوریم زیرا این مهم فرصت تاریخی برای جهان اسلام و مردم نیشابور است که باید از آن استفاده کنند.

 

وی افزود: ظرفیت های کشور ما بسیار زیاد است و ما باید به وسیله سرمایه های انسانی از این موقعیت ها استفاده کنیم. 

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما افتخار می کنیم به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران رسیده ایم. آمریکا دشمن ما بوده است و خواهد بود و مانند گذشته فشارهای زیادی از راه های مختلف به کشور ما متحمل می کند.

 

مازنی بیان کرد:ما مشروعیت مان را از مردم داریم و باید به مردم خدمت کنیم ، ما نیاز داریم ارتباط چهره به چهره با مردم داشته باشیم.

 

در ادامه جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزه اظهار کرد: بهترین تاثیری که امام هشتم (ع) در نیشابور و فیروزه به جای گذاشته است کرامت بسیار بالا  بوده که در مردم نهادینه شده است.

 

جعفر مروارید افزود: اصل مهم در برنامه سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور مردمی بودن آن است و شورای هماهنگی وظیفه هماهنگی دستگاه ها را برعهده دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------