آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

نماینده مجلس: مسئولان به خواسته به حق مردم توجه کنند تا مطالبات اقتصادی، جنبه امنیتی پیدا نکند



اخبار,اخبار سیاسی,ولی‌الله نانواکناری

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص جلوگیری از سوءاستفاده جریان‌های ضدانقلاب از مطالبات مردم گفت: نباید بگذاریم بحران شکل گیرد، مشکلات مردم را حل کنیم تا عناصر بیگانه از آن سوءاستفاده نکنند.

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اینکه در شرایط بحرانی چگونه باید اقدام کنیم تا مطالبات مردم دستاوزیر گروه‌هایی مانند سازمان منافقین و گروهک‌های ضد نظام و ضد انقلاب نشود، گفت: به هر شکل عوامل نفوذ،‌ نفوذ می‌کنند این امر از جمله مواردی است که صد در صد نمی‌توانیم آن را منتفی کنیم و از یاد ببریم.

 

وی ادامه داد: مسئولان و مردم با هوشیاری می‌توانند از نفوذ چنین گروهک‌هایی جلوگیری کنند. از طرفی هم باید خط مردم را از این گروه‌ها جدا کنیم.

 

نماینده مردم فریدون‌کنار خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و نیروهای امنیتی باید روی این مهم کار کنند از سوی دیگر باید مردم را در این موارد هوشیار کنند. 

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  با بیان اینکه مردم باید مطالبات به حق خود را پیگیری کنند اما خط خود را از کسانی می‌خواهند امنیت کشور را بر هم بریزند جدا کنند، گفت: باید از مردم خوب در بازار تشکر کنم که ابتدای امر از این‌که آسیبی وارد نشود خوب مراقبت کردند و صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند.

 

نانواکناری ادامه داد: ما همین رفتار هوشمندانه را نیز در برخورد با موسسات مالی داشتیم، مشاهده کردیم بعداز این که جریانات به سمت و سوی دیگر رفتند مردم صف خود را جدا کردند و به راحتی نیروهای امنیتی وارد شدند و این موضوع را فیصله دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مسئولان به خواسته به حق مردم دقت کنند تا مطالبات اقتصادی جنبه امنیتی پیدا نکند. باید به مطالبات به حق مردم جواب مثبت داده شود تا این مسیر به سمت و سوی دیگر پیش نرود.

 

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما انتظار داریم فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی که تدارک دیده شده است در این زمینه قدم‌هایی بردارد و صد البته موفق هم شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------