آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

فلاحت پیشه: نظرات مطرح در کارگروه مشورتی CFT باحضور کدخدایی بررسی می شود



اخبار,اخبار سیاسی,فلاحت پیشه

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ادامه بررسی لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم(CFT) در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون خبر داد و گفت: مهمان این جلسه سخنگوی شورای نگهبان خواهد بود.

حشمت الله فلاحت پیشه عصر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، درباره برنامه های هفته آینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: قرار است روز سه شنبه سردار غیب پرور به مناسب هفته بسیج در کمیسیون حضور یابد.

 

وی افزود: در این جلسه موضوعات مرتبط با امنیت ملی در حوزه بسیج از جمله راهبردهای بسیج در افق 1404 و بودجه این نهاد مطرح خواهد شد.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی یادآور شد: پس از این جلسه ادامه بررسی لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم(CFT) و همچنین نظرات مطرح شده در کارگروه مشورتی را با حضور اعضای کمیسیون به بحث خواهیم گذاشت.

 

فلاحت پیشه با بیان این که نظرات افراد در کارگروه مرتبط با CFT صرفا مشورتی است، گفت: جلسه روز سه شنبه تنها یک مهمان خواهد داشت و آن کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان است.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار است در آینده بازدیدی از صنایع موشکی هم داشته باشند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------