آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

افشانی: در شهرداری تهران انتصابات قومیتی نداشتم



اخبار,اخبار سیاسی,افشانی

شهردار سابق تهران به حواشی دوران حضورش در شهرداری تهران پرداخت و با اعلام لیست انتصابات خود از دوران حضورش در شهرداری تهران تاکید کرد که انتصاب قومیتی نداشته است.

به گزارش مهر، در جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که صبح امروز جمعه(۹ آذر ماه) به ریاست الیاس حضرتی قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در دفتر این حزب برگزار شد، ابتدا گزارشی از سفر قائم مقام اعتماد ملی به استان‌های یزد و خوزستان به اعضا ارائه شده و آخرین وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه نیز تشریح و تاکید شد که باید به مطالبات معیشتی کارگران و اقشار ضعیف جامعه توجه بیشتری شود.

 

در ادامه، آخرین وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور مورد بررسی قرار گرفته و روسای دفاتر مختلف حزب اعتماد ملی به گزارشی از وضعیت موجود پرداختند.

 

در جمع بندی گزارش های اعلام شده، تاکید شد که تمامی اقشار جامعه به ویژه احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب باید در کنار مردم بوده و ضمن پیگیری مطالبات و مشکلات آنان تلاش کنند تا با حفظ وحدت از وضعیت کنونی عبور شود.

 

در بخش دیگری از این جلسه محمد جواد حق‌شناس و حجت نظری از اعضای شورای مرکزی این حزب و عضو شورای شهر تهران گزارشی را از روند انتخاب شهردار تهران ارائه و تاکید کردند که در انتخاب هر سه شهردار تهران، منافع شهر و شهروندان مورد تاکید قرار گرفته است.

 

در ادامه گزارش، محمدعلی افشانی شهردار پیشین تهران و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به حواشی دوران حضورش در شهرداری تهران پرداخت و با اعلام لیست انتصابات خود از دوران حضورش در شهرداری تهران تاکید کرد که انتصاب قومیتی نداشته و افراد بر اساس شایستگی و فارغ از قومیت خود منصوب شدند.

 

وی افزود: انتصاب افراد از قومیت‌های مختلف صورت گرفت و اقلیتی از منصوبان نیز از قوم لر بودند اما متاسفانه عده‌ای با برچسب انتصاب قومیتی چشم بر شایسته‌سالاری بسته و تلاش داشتند تا افراد شایسته با این برچسب به قدرت نرسند. اما در پشت پرده اتهام انتصاب قومیتی، تلاششان برای انتصاب گزینه‌ها و مهره‌های مورد نظر خود پیدا بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------