آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

واکنش وزیر کشور و اسحاق جهانگیری به حادثه تروریستی چابهار



اخبار,اخبار سیاسی,حادثه تروریستی چابهار

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و اسحاق جهانگیری به حادثه تروریستی چابهار واکنش نشان دادند.

به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی حادثه تروریستی چابهار را تسلیت گفت.

 

متن کامل پیام وزیر کشور، بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حادثه تروریستی چابهار که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از غیورمردان پاسدار امنیت و آرامش میهن عزیزمان شد موجی از غم و اندوه و تأثر در سینه مالامال از امید و عزم ایرانیان برانگیخت و این اقدام وحشیانه نشان داد که نظام اهریمنی سلطه از هیچ فتنه و توطئه ای علیه این ملت پرافتخار فروگذار نخواهد کرد.

 

شکست ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت های تروریست حامی آنها در منطقه که در اعمال تحریم های تحمیلی و ظالمانه و سودای به زانو درآوردن استقلال و آزادی ملت ایران، ناتوان و عصبانی شده اند موجب شده است تا با کمک مزدوران فریب خورده خود، هموطنان عزیزمان را هدف قرار داده و با نا امن نشان دادن مناطقی از کشور که سند تمدن کهن و فرهنگ غنی این منطقه پرآوازه تاریخی است، مرهمی بر دردهای التیام ناپذیر خود بگذارند.

 

جرثومه های ترور و وحشت که این روزها به شدت درگیر فضاحت تاریخی و ماندگار خود در کشتن مردم در سفارتخانه هایشان هستند با چنین اقدامات رذیلانه ای پرونده سیاه خود را برای زمان سرنوشت سنگین تر می کنند. تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که خون زنان و کودکان و مردان ایران زمین سرچشمه توفیقات الهی و پیروزی های درخشان نظام حق و روشنایی بر دشمنان شیطانی خواهد بود.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور

 

جهانگیری: حادثه چابهار مبارزه ایران با تروریسم را راسخ تر می‌کند

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی با ابراز تاسف از حادثه تروریستی در چابهار، شهادت دو نفر از فرزندان خدوم و غیور ملت ایران در نیروی انتظامی را تسلیت گفت.

 

متن کامل پیام معاون اول رییس به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حادثه تروریستی انفجار مقابل مقر نیروی انتظامی در شهرستان چابهار که منجر به شهادت دو نفر از فرزندان غیور و خدوم ملت ایران در نیروی انتظامی و مجروحیت تعدادی از هموطنان بیگناه و مظلوم در چابهار شد، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. یقیناً این دست اقدامات تروریستی که با هدف تفرقه افکنی در صفوف منسجم ملت بزرگ ایران توسط دشمنان این ملک و ملت طراحی و اجرا می شود محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد و بر اتحاد و انسجام بیشتر ملی می انجامد، ضمن آنکه عزم جمهوری اسلامی ایران را نیز برای مبارزه با تروریسم راسخ تر خواهد کرد.

 

با تسلیت این حادثه تلخ به ملت ایران به ویژه خانواده های گرامی این عزیزان، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان بخصوص شهرستان چابهار، از استاندار محترم و همه مسئولین انتظامی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان می خواهم تمام توان و تلاش خود را برای شناسایی و برخورد با مسببان این حادثه تروریستی به کار گیرند. از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

 

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------