آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

احمد حکیمی پور: اصلاح طلبان از دولت جدا نیستند



اخبار,اخبار سیاسی,احمد حکیمی پور

دبیرکل حزب اراده ملت ایران مصالح و منافع ملی را اولویت اصلی جریان اصلاح طلبی در کشور دانست و گفت: انتقادها به معنای جدایی اصلاح طلبان از دولت نیست.

«احمد حکیمی پور» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان این که اختلاف نظر و نقد همواره یک فرصت است نه تهدید، اظهار داشت: اگر چه اصلاح طلبان از عملکرد برخی از بخش های دولت انتقاد دارند و نظرات خود را نیز بیان می کنند، اما این نظرها به معنای خالی کردن پشت دولت و کنار گذاشتن دولت نیست.

 

دبیرکل حزب اراده ملت ایران تاکید کرد: نباید بیان انتقاد و نظرات مختلف اصلاح طلبان را به منزله جدایی آنها از دولت تلقی کرد و همچنین از آن طرف نباید با طرح نظرات خام، بهانه به دست مخالفان دولت و مخالفان اصلاح طلبان داد.

 

برخی از دولت بد دفاع می کنند

حکیمی پور توصیه کرد: دامن زدن به این تفکر که دولت نیازی به نیروهای سیاسی و اجتماعی ندارد و خودبنیاد است و هر توان و هر سبدی از آرا که دارد متعلق به خودش است،خوب نبوده و حساسیت برانگیز است.

 

دبیرکل حزب اراده ملت ایران افزود: در فضای سیاسی و اجتماعی کشور نیز نباید این طور القا شود که دولت در جهت حذف احزاب و گروه های حامی خود حرکت می کند.

 

این فعال اصلاح طلب با تاکید بر اینکه مراعات در اظهارنظرها باید دو طرفه باشد، افزود: برخی از دولت بد دفاع می کنند و با یک سری از اظهار نظرها باعث می شوند عملا جریان های مخالف دولت و مخالف اصلاح طلبان سوء استفاده کنند. 

 

مصالح و منافع ملی اولویت اصلی جریان اصلاح طلبی است

حکیمی پور اظهار داشت: همواره اولویت اصلی جریان اصلاح طلبی مصالح و منافع ملی است؛ اصلاح طلبان در سپهر سیاسی کشور، بحث جریان و منافع حزبی خود و جبهه ای ندارند؛ و علیرغم انتقاد، کمک می کنند دولت موفق عمل کرده، به اهداف ترسیمی نظام برسد و در عین حال کشور را نیز خوب اداره کند.

 

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان هرگز بدنبال این نیستند که ساز خودشان را بزنند، بلکه مسائل و مصالح کشور برایشان مهم است؛ اساسا همراهی و کمک به پیشرفت کشور تز اصلاح طلبی است.

 

دبیرکل حزب اراده ملت درباره آرایش سیاسی اصلاح طلبان از سال 1398 تا 1400 نیز گفت: آرایش سیاسی کشور در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص می شود؛ انتخابات مجلس، آزمون و محکی سیاسی است که روشن می کند آرایش سیاسی کشور به چه صورتی خواهد بود.

 

وی گفت: اینکه تا سال 1400 و انتخابات ریاست جمهوری آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، و آرایش سیاسی کشور چگونه می شود از زمان انتخابات مجلس یازدهم، مشخص می شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------