آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

انتقاد اصلاح طلبان از نحوه برخورد با دستگاه دیپلماسی



اخبار,اخبار سیاسی,شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان

شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در هشتمین جلسه دور جدید این شورا از نحوه برخورد برخی جریان ها و رسانه ها با دستگاه دیپلماسی کشور انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، هشتمین جلسه دور جدید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان عصر امروز تشکیل شد.

 

در این جلسه ضمن گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر ضرورت آسیب شناسی عملکرد چهاردهه گذشته با هدف ارتقا و کارآمدی نظام و بررسی میزان تحقق اهداف و آرمان های انقلاب تاکید شد.

 

همچنین اعضای شورای عالی اصلاح طلبان در این نشست با مرور مهمترین تحولات داخلی و بین المللی با اشاره به ثبت کانال مالی اروپا برای حمایت از تجارت با ایران موسوم به اینستکس (INSTEX) ضمن انتقاد از برخورد منفعلانه این اتحادیه درماه های اخیر بر ضرورت عملیاتی شدن تمام وعده های اتحادیه اروپا تاکید کردند.

 

همچنین اعضای شورای عالی اصلاح طلبان از برخی مواضع جریان های سیاسی و رسانه ها نسبت به دستگاه دیپلماسی کشور انتقاد کردند و خواستار همراهی همه جریان ها و نخبگان با متولیان راهبری سیاست خارجی کشور حول محور منافع ملی شدند.

 

یادآور می شود در این جلسه آیین نامه کارگروه راهبردها، سیاست ها، برنامه ها و مواضع و کارگروه ارتباطات و رسانه و کارگروه پایش، ارزیابی و داوری مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------