آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صادق زیباکلام: خطر جنگ رفع شده است | اسرائیل دست بالای نظامی را دارد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید اسرائیل دست بالای نظامی را دارد و این قید جدید ایران که گفته هر حمله‌ای به منافع…

آیین نامه اجرایی استفاده مؤدیان مالیاتی از سامانه صندوق مکانیزه فروش اصلاح شد



اخبار,اخبار سیاسی,هیات دولت

هیئت وزیران در جلسه امروز بعدازظهر یکشنبه خود به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، آیین نامه اجرایی مربوط به استفاده مؤدیان مالیاتی از سامانه صندوق مکانیزه فروش را اصلاح کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، آیین نامه مذکور با اهدافی همچون استفاده حداکثری از خدمات موجود در بخش خصوصی به منظور تأمین شبکه و استقرار اطلاعات و زیرساخت های صندوق مکانیزه فروش تهیه و تصویب شده است.

 

معرفی پایانه پرداخت متصل به شبکه پرداخت بانکی (pos) در کنار تجهیزات مشابه صندوق در آیین نامه با هدف فراخوان نمودن دامنه بیشتری از اشخاص مشمول و پیش بینی صدور مجوز دسترسی به سامانه های شبکه پرداخت بانکی در آیین نامه به منظور پیاده­سازی هرچه بهتر سامانه صندوق فروش و جمع آوری اطلاعات مرتبط با معاملات اشخاص، از دیگر اهداف اصلاح آیین نامه یاد شده هستند.

 

دولت با اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در استان کرمان موافقت کرد

هیئت وزیران در ادامه و در اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری، چندین اصلاح تقسیماتی در استان کرمان را به تصویب رساند.

 

به موجب این اصلاحات، دولت با ایجاد بخش های اسفندقه و دهبکری به ترتیب در شهرستان های جیرفت و بم و تبدیل چندین روستا به شهر در استان یاد شده موافقت کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------