آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

متهم حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان به قید وثیقه آزاد شد



اخبار,اخبار سیاسی

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: زنی که به عنوان یکی از متهمان حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان دستگیر شده بود با تامین قرار وثیقه آزاد شد و هشت متهم دیگر با قرار بازداشت موقت برای تکمیل تحقیقات به زندان منتقل شده اند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علی موحدی راد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این متهم یک خانم است و روز گذشته با قرار آزاد شد، اظهار کرد: قرار تامین این خانم بازداشت موقت بود، گرچه خود به برخی از اقدامات تروریستی در زمینه همکاری با همسرش اقرار کرده بود.

 

وی ادامه داد: اقرارهای این متهم در پرونده موجود است و آزادی با قرار وثیقه به معنی بی گناهی وی نیست زیرا در صورت اثبات بی گناهی بصورت بلاقید آزاد می شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تصریح کرد: آزادی این فرد با قید وثیقه تنها بخاطر عطوفت و رافت اسلامی بوده است.

 

وی تاکید کرد: گروهک های تروریستی از پوشش بانوان و کودکان برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند اما اگر این اعمال تکرار شود، رافت اسلامی شامل حال آنان نخواهد شد و به شدت مجازات می شوند.

 

موحدی راد خاطرنشان کرد: هم اینک هشت متهم با قرار بازداشت موقت و برای تکمیل تحقیقات در زندان و در اختیار ماموران امنیتی هستند.

 

عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل ۲۴ بهمن امسال با اقدام کور تروریستی انتحاری یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.

 

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک خودرو مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.

 

پس از این اقدام جنایتکارانه، نیروهای امنیتی تعدادی از عوامل دخیل در این حادثه را در خاش و سراوان دستگیر کردند که چند نفر از آنان پاکستانی هستند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------