آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

نماینده مجلس: عده ای با رانت اقدام به زمین‌خواری کردند



اخبار,اخبار سیاسی,امیر خجسته

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد با رانت و پرونده سازی اقدام به تصرف اراضی ملی و زمین خواری بزرگ کردند که کمیسیون اصل 90 با جدیت پرونده این افراد را بررسی می کند.

به گزارش ایرنا، امیر خجسته شامگاه چهارشنبه در آیین درختکاری در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینای همدان بیان کرد: کمیسیون اصل 90 مجلس با تعامل دستگاه قضایی دست غارتگران اراضی ملی را قطع می کند.

 

نماینده همدان و فامنین در خانه ملت اضافه کرد: تغییر کاربری در جاده های تهران و جاده های منتهی به استان های شمالی نمونه ای از دست اندازی سودجویان به منابع طبیعی است.

 

به گفته خجسته، تمامی این تغییر کاربری ها غیرقانونی، شخصی سازی اراضی ملی و خارج کردن اراضی از دست منابع طبیعی، بواسطه رانت، پرونده سازی و ارتباط و تعامل این افراد، صورت گرفته است.

 

وی اظهار داشت: پرونده های منابع طبیعی با قدرت در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود و امیدواریم زمین هایی که به دست غارتگران افتاده برگردانده شود.

 

نماینده همدان و فامنین در خانه ملت از متولیان منابع طبیعی خواست اگر به اشتباه زمین های کشاورزی مردم را از دست آنها خارج کرده اند، به آنها بازگرداند.

 

خجسته ادامه داد: گزارش های در زمینه تعدی منابع طبیعی به زمین های کشاورزی دریافت شده بود که با تعامل مسئولان این مجموعه، این اراضی به مردم بازگردانده شد.

 

وی گفت: منابع طبیعی سرمایه ملی و متعلق به تمامی افراد و نسل ها است و تمامی اقشار و مسئولان باید در راستای حفظ آن کوشا شوند.

 

این نماینده مجلس اظهار داشت: برای ارتقای فرهنگ حفظ منابع طبیعی باید جامعه را نسبت به اهمیت این منبع خدادادی حساس کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------