آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

سخنرانی نورعلی تابنده در جمع دراویش



اخبار,اخبار سیاسی,سخنرانی نورعلی تابنده در جمع دراویش

دکتر «نورعلی تابنده» قطب دروایش گنابادی روز پنجشنبه در جمع آنها در منزل خود سخنرانی کرد.

به گزارش انصاف نیوز، بر مبنای نوشته‌ی کانال مزارسلطانی، او در سخنانی با عناوین «اراده و امر الهی»، «دل و دیده روشن» و «ما در دوستی همچون آب زلالیم»، با اشاره به آیاتی از قرآن، احادیث، اشعار و متون عرفانی، گفت:

 

من چو لا گویم مراد الّا بود / من چو لب گویم لب دریا بود. حرف‌های من معنای خودش را که دارد با آن معانی وارد ذهن شنونده می‌شود. بنابراین اگر هم جمعیت زیاد است صداها ممکن است نرسد، نگران نباشید خود معنای این در دل شما می‌نشیند کمااینکه در مجالسی که مورد علاقه شما، نه هر مجلس، ولو نشنوید ولو نبینید با این وجود گوش بدهید، همان امواج آن در جسم شما اثر میکند اثرش اثر دارد.

 

بشرها هم هر کدام نماینده‌ای از خلقت خداوند و نماینده‌ای از محبت خداوند هستند به این جهت به مخلوق خداوند توهین نکنید نمی‌دانید هنوز، مخلوقی که شماها بد می‌دانید چه بسا خداوند خوب می‌داند و حتی همان مخلوقی که بد می‌دانید خداوند او را آفریده است برای اینکه بعضی کارهایی که خدا میخواهد او بکند.

 

دعای روز: ما امر خداوند را اجرا می‌کنیم بدون اینکه اراده خاصی در آن وجود داشته باشد. و ان شاءالله خداوند به ما توفیق بدهد که این اوامر را خیلی خوب اجرا کنیم، و خودمان را شایسته بزرگواری خداوند بدانیم. ان شاءالله خداوند به ما آن دیده روشن را بدهد و دل روشن را هم بدهد ولی از آن دیده روشن سوءاستفاده نکنیم همه چیز را به روشنی ببینیم و به امر الهی تسلیم باشیم. ان شاءالله.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------