آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

روحانی: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر ویرانی‌ها را دوباره می‌سازند



اخبار,اخبار سیاسی,حسن روحانی

رئیس‌جمهور گفت: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر ویرانی‌ها را دوباره خواهند ساخت.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جریان دیدار جمعی از مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم با رهبر انقلاب اسلامی، گفت:اساس رسالت پیامبر اعظم(ص) را دعوت به صراط مستقیم دانست و گفت: ملت ایران با تبعیت از تعالیم رسول خدا(ص) در مقابل دشمنان بشریت، تسلیم نشد و مقاوم و استوار، ایستادگی کرد.

 

وی شکوه وحدت و همکاری مردم، دولت، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی برای مقابله با سیل اخیر را نمونه دیگری از تمسک به سیره نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام برشمرد و افزود: در این حادثه دشمنانی که با بستن حسابهای هلال احمر مانع ارسال کمکهای ایرانیان خارج از کشور به هموطنان خود شدند، روسیاه شدند.

 

رئیس‌جمهور افزود: روسیاهان هنوز قادر به جبران خسارتهای سیل چند ماه قبل آمریکا نیستند، اما همه خواهند دید که در ایران عزیز، مردم و مسئولان در کنار یکدیگر ویرانی‌ها را دوباره خواهند ساخت.

 

 روحانی، ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام علیه قدس و جولان را دستاوردی مهم برای امت اسلامی خواند و ادامه داد: نه هرگز قدس پایتخت متجاوزین اشغالگر خواهد شد و نه جولان از سوریه عزیز جدا خواهد شد و دشمنان نخواهند توانست ملتهای مسلمان را در مقابل رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی وادار به تسلیم کنند.

 

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ملت ایران در سایه راه پیامبر اعظم(ص) از همه مشکلات عبور خواهد کرد، افزود: در روزهای سختی که بر ما گذشت از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برخوردار بودیم و از دستورهای مؤثر ایشان سپاسگزاریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------