آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

روحانی: نه قدس شریف پایگاه متجاوزان و نه جولان از سوریه عزیز جدا می‌شود



اخبار,اخبار سیاسی,حسن روحانی

رئیس‌جمهور گفت: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر ویرانی‌ها را دوباره خواهند ساخت.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جریان دیدار جمعی از مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم با رهبر انقلاب اسلامی، گفت:اساس رسالت پیامبر اعظم(ص) را دعوت به صراط مستقیم دانست و گفت: ملت ایران با تبعیت از تعالیم رسول خدا(ص) در مقابل دشمنان بشریت، تسلیم نشد و مقاوم و استوار، ایستادگی کرد.

 

وی شکوه وحدت و همکاری مردم، دولت، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی برای مقابله با سیل اخیر را نمونه دیگری از تمسک به سیره نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام برشمرد و افزود: در این حادثه دشمنانی که با بستن حسابهای هلال احمر مانع ارسال کمکهای ایرانیان خارج از کشور به هموطنان خود شدند، روسیاه شدند.

 

رئیس‌جمهور افزود: روسیاهان هنوز قادر به جبران خسارتهای سیل چند ماه قبل آمریکا نیستند، اما همه خواهند دید که در ایران عزیز، مردم و مسئولان در کنار یکدیگر ویرانی‌ها را دوباره خواهند ساخت.

 

 روحانی، ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام علیه قدس و جولان را دستاوردی مهم برای امت اسلامی خواند و ادامه داد: نه هرگز قدس پایتخت متجاوزین اشغالگر خواهد شد و نه جولان از سوریه عزیز جدا خواهد شد و دشمنان نخواهند توانست ملتهای مسلمان را در مقابل رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی وادار به تسلیم کنند.

 

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ملت ایران در سایه راه پیامبر اعظم(ص) از همه مشکلات عبور خواهد کرد، افزود: در روزهای سختی که بر ما گذشت از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برخوردار بودیم و از دستورهای مؤثر ایشان سپاسگزاریم.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------