آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

شایعه بازداشت نوروزی احمدی‌نژاد ریشه در کجا داشت؟



اخبار,اخبار سیاسی,احمدی‌نژاد

«محمود احمدی‌نژاد بازداشت شد» این خبری بود که در کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شد.

به گزارش خبرآنلاین، از آنجا که بعد از سیل خوزستان و لرستان خبری از بازدیدهای او نبود این گمانه تقویت شد که شاید درمیان چیزهایی که گفته می‌شود چیزکی هم پنهان شده باشد؛ هرچه باشد وقتی سیل و زلزله‌ای رخ می‌داد رئیس دولت مهرورز خودش را به آن مناطق می‌رساند تا فیلم و عکسی هم منتشر شود.

 

برای بررسی صحت و سقم این خبر با عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد صحبت کردیم او در پاسخ به این سوال که آیا خبر بازداشت آقای احمدی‌نژاد صحت دارد به خبرآنلاین گفت: ما هم این خبرها را دیدیم و فقط خندیدیم. او ادامه داد: برخی جریانات که مخالف حقوق مردم و آزادی و مخالف آقای احمدی‌نژاد هستند آرزوهایشان را در قالب این اخبار کذب منتشر می‌کنند.

 

او افزود: آقای احمدی‌نژاد روال عادی فعالیت‌هایشان را دارد و در ایام نوروز ملاقات‌هایش را در دفتر و منزل خود داشت و در همین ایام نوروز سه یا چهار جلسه مصاحبه با خبرنگاران داخلی و خارجی داشت. آخرین مصاحبه هم همین دیروز بود که مصاحبه‌ای مفصل 2 ساعته داشت.

 

او در پاسخ به این سوال که اگر اتفاقی نیفتاده است این سکوت آقای احمدی‌نژاد برای چیست به هر حال او معمولا در حوادثی مانند سیل و زلزله خودی نشان می‌دهد گفت: ایشان پیام داد و این پیام در کانال تلگرامی‌ منتشر شد. فراموش نکنید آقای احمدی‌نژاد امروز موقعیت اجرایی ندارد لذا دسترسی و ابزار لازم را برای حضور در مناطق سیل‌زده هم ندارد بنابراین به صدور پیام اکتفا کرد.

 

داوری گفت: من نمی‌دانم چرا این دوستان که آرزوهایشان را در قالب خبر مطرح می‌کنند انقدر غیرحرفه‌ای عمل می‌کنند به هر حال بازداشت احمدی‌نژاد اتفاقی نیست که بخواهد در کانال‌های تلگرامی مطرح شود بالاخره ایشان 8 سال نفر اول اجرایی کشور بودند مگر چنین موضوعی می‌تواند به این سادگی رخ دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------