آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

تابش: مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی در قانون‌گذاری دخالت می‌کنند



اخبار,اخبار سیاسی,تابش

محمدرضا تابش، نایب‌رئیس فراکسیون امید تأکید کرد: آقای لاریجانی در سال 97 و بعد از انتخابات هیات رئیسه احساس کرد که باید تنوع سلایق را بیشتر به رسمیت بشناسد بنابراین نسبت به سال 96 بهتر و مطلوب‌تر عمل کرد.

محمدرضا تابش، نماینده اردکان و نایب‌رئیس فراکسیون امید در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، به عملکرد مجلس، دولت و قوه قضاییه در سال 97 اشاره کرد و گفت: باید بستر و محدودیتی را که دولت و مجلس با آن مواجه هستند به‌منظور ارزیابی عملکرد مدنظر قرارداد و با لحاظ این مسئله به عملکرد آن‌ها نمره داد.

 

او تأکید کرد: قوه مقننه نهاد منحصر به‌فرد قانون‌گذار نیست. در برخی از موارد مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای انقلاب فرهنگی در قانون‌گذاری دخالت می‌کنند. دولت اختیارات تام برای اداره کشور را ندارد. شاید هم قوه قضاییه بگوید که کادر کم داریم بنابراین با توجه به اشکالات ساختاری که وجود دارد به سه قوه نمره قبولی می‌دهم اما نمره هیچ‌کدام بیش از 15 نیست.

 

نایب‌رئیس فراکسیون امید در خصوص عملکرد علی لاریجانی، رئیس مجلس در سال 97 تأکید کرد: آقای لاریجانی در سال 97 و بعد از انتخابات هیات رئیسه احساس کرد باید تنوع سلایق را بیشتر به رسمیت بشناسد، بنابراین نسبت به سال 96 بهتر و مطلوب‌تر عمل کرد و امیدواریم که در دوره بعد هم کامل‌تر شود.

 

تابش خاطرنشان کرد: کار مشترکی را سه فراکسیون سیاسی مجلس شروع و مسائلی را که کشور مبتلا به آن است اولویت‌بندی کردیم که آقای لاریجانی هم از این اقدام حمایت کردند.

 

او در خصوص رابط فراکسیون امید با رئیس مجلس گفت: رابط به آن معنا نداریم، اما در فراکسیون امید چند عضو هیات رئیسه حضور دارند و ارتباط من هم با ایشان خوب است و ارتباط تنگاتنگ و وسیعی دارم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------